Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
11 éve | Madar Sándor | 0 hozzászólás
Mágori Ferenc törött és műszaki hibás autókat térítésmentesen tudja elszállítani a Peugeot Fábián szervízébe, mint hivatalos parner.
Telefonszáma:
30/315-6145
Élményeinkről hamarosan videót is közlünk Veletek - Addig meg olvassátok el az autóval kapcsolatos fontosabb infókat
A 208 kompakt megjelenésével, mértéktartó fogyasztásával, felszereltségével és stílusával szinte forradalmasítja a városi kisautók világát. A vezetés egészen új élményét tapasztalhatja meg, aki a kormányához ül.
A 208 most a Premium szegmens felé kacsingat sokoldalúbb és tágasabb 208 GTi változattal. A GTi változat külön egyéniség, amelynek nagyon a erőteljes kisugárzása.
|
|
Ősszel debütál a Peugeot 308-ast leváltó francia kompakt. Megkezdődött az egyelőre ismeretlen elnevezésű újdonságról szóló információ-szivárogtatás.
Teljesen új kompakt autóval jelentkezik idén a Peugeot, a premier helyszíne és ideje a szeptemberi Frankfurti Autószalon. Az új széria neve azonban még nem ismert. A Peugeot 308-ast a számsort folytatva a 309 követhetné, az azonban már elsütött szám, továbbá a régi 309-es viszont a 306-osnál, a 307-esnél és a 308-asnál is lejtősebb hátú volt.
Sportkocsi jellegét illetően semmi kétség! A modell egyediségét hangsúlyozza a csillogó fekete hátsó kötényből kiálló, trapéz alakú, kettős kipufogóvég. Az ablakok dinamikus vonalvezetésű krómszegélye az illusztris 205 GTi előtt tiszteleg. A hátsó oszlopon büszkélkedik a GTi logó, vörössel kiemelt króm környezetben. Akármilyen legyen is a kocsi fényezése, ez a vörös szín jelenik meg a féknyergeken, a hűtőmaszk alján, a csomagtér-ajtó és a hűtőmaszk Peugeot feliratán.
A PSA Peugeot Citroën francia járműgyártó négy napra leállítja a termelést szlovákiai üzemében márciusban.
A francia vállalat szóvivője hétfőn azt mondta, hogy "nem változott a
helyzet a piacon, nincs jele a javulásnak az Európai Unióban". A gyárban
többek között Peugeot 208 és Citroën C3 Picasso modelleket gyártanak.
Helyi
lapértesülések szerint a PSA 3500 alkalmazottja a termelés februári és
márciusi leállítása idején bérének 65 százalékát kapja meg.A PSA Nyugat-Szlovákiában található üzemében rekordszámú, 215 ezer autót
szereltek össze tavaly.
A
francia autógyártó szerint "teljes erővel" érezteti hatását a
hanyatlás, az Európa autópiacokon- számol be a BBC. A cég eladásai Európában
8,6%-kal csökkentek, a legkomolyabb visszaesés a recesszió sújtotta dél-európai
államokban esett meg.
Az eladások Spanyolországban 14,9%-kal csökkentek tavaly, míg Olaszországban
20,9%.-os lejtmenetet mértek. Franciaországban a Peugeot értékesítései
13,3%-kal estek. A Peugeot szerint a negatív eredményhez az is hozzájárul, hogy
a cég kivonult Iránból.
Újra a nőket célozza a kis Peugeot. Egész fegyverarzenálja van a gyengébbik nem megbabonázására. A 206 hangos sikere annak ellenére letagadhatatlan, hogy műszaki szempontból nem volt egy műremek, és akkor még finoman fogalmaztam. De ez a vásárlóközönséget nem érdekelte, mert ők egy divatos és olcsó kisautót akartak. Nem kell mondanom, hogy ez a közönség elsősorban a gyengébb nem képviselőiből állt. Talán ez az oka annak hogy a 207-esnél elmaradt a tüzijáték.
Az újdonság természetesen a
márka legfrissebb stíluskódjait hordozza, azaz Peugeot-osan kifinomult, modern
és érzelmeket gerjesztő jelenség a strapabírás ígéretével. Kialakításánál
nagyon fontos szempont volt, hogy az autó mindenféle körülmények között
használható legyen. Legyen szó akár a forró Afrikáról, akár egy zordon
hegyvidék hideg éghajlatáról, jó és rossz utakon is. A spanyolországi Vigóban
gyártott 301-es hossza 4,44 méter, és a Peugeot emberei úgy vélik, hogy sok
tekintetben a kategóriája etalonjának számít majd, mert rekord nagyságú a
férőhely a hátsó ülésen (itt a lábtér 121 mm), rekord a csomagtartó-térfogata
(akár 640 liter), komfortos és élvezetesen vezethető, a biztonsági arzenálja
pedig egészen gazdag: ESP, ABS, akár négy légzsák, vészfékasszisztens, ISOFIX
stb… A két benzines és egy gázolajos erőforrásból álló motorpaletta a célországok
általános elvárásaihoz igazodik, a teljesítményskála 72 és 115 LE között
húzódik, az erőátvitel manuális- , robotváltó vagy automata lehet:
• 1.2 literes VTi 53 kW (72 LE) manuális- vagy robotváltóval;
• 1.6 literes VTi 85 kW (115 LE) manuális- vagy automataváltóval; és
• 1.6 literes HDi 68 kW (92 LE) manuális sebességváltóval.
Lapértesülés szerint egy Európában
létrehozandó vegyesvállalat tervén dolgozik a General Motors és a PSA Peugeot
Citroën.
A La Tribune pénteki online kiadásában a forrás megjelölése nélkül azt írta,
hogy a vállalatban fele-fele arányban venne részt a két cég. A GM az Opelt, a
franciák a személygépkocsi üzletágat vinnék a vállalkozásba. A hírt egyik cég
sem kommentálta.
A GM és a PSA Peugeot Citroën idén februárban kötött stratégiai szövetséget
azzal a céllal, hogy csökkentsék a költségeket egyebek mellett a beszerzések
összehangolásával, a kutatás-fejlesztés koordinálásával.
A változás szele elérte a Peugeot vezetését is. A vállalat élére Kínából hoznak rátermett vezetőt, mivel Vincent Rambaud, a Peugeot jelenlegi ügyvezető igazgatója személyes okokból úgy döntött, hogy távozik a csoporttól, és új területen folytatja szakmai pályafutását. Helyét Maxime Picat, a Kínában működő DongFeng Peugeot Citroën Automobiles vegyesvállalat jelenlegi igazgatója veszi át 2012. október elejétől. Vincent Rambaud szaktudásával és szakmai tapasztalatával tíz éven át erősítette a PSA Peugeot Citroën csoportot.
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás