Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Kovács Barnabás | 0 hozzászólás
A PSA Peugeot Citroën csoport legutóbbi stratégiai döntése szerint közép- és rövidtávon erőteljesen befektet a hajtásláncok fejlesztésébe, illetve a Fiattal történő együttműködést is befejezi 2017-ig.
A gyártó 2014-ig 220 millió eurót fektet be egy vadonatúj duplakuplungos automataváltó fejlesztésébe, amely a valenciennes-i üzemben történik majd. Az új hétsebességes egységből évi 400 000 legyártását tervezik, és néhány év leforgása alatt a modellpaletta minden tagjába bekerülhet majd.
13 éve | Csontos Gábor | 0 hozzászólás
Örömmel látom, hogy a Peugeot is tavaszi akciókat tart – és most nem is az új autóvételekre gondolok, hanem a szervizre, ami tél után igen csak aktualitást nyert, főleg a légkondis kocsikat illetően!
Azzal valószínűleg mindenki szalad a szakszervízbe, ha a klímás kocsiban kellemetlen szagok jelennek meg üzemeltetése során, legyen szó tavaszról, nyárról, mindegy. Azt viszont már kevesen veszik komolyan, hogy az ún. légionárius betegséget okozó baktérium, ami előszeretettel telepedik meg hosszú távon a klímaberendezésekben, nedves levegővel belélegezve akár súlyos tüdőgyulladást is okozhat.
|
|
Az idén hetedik alkalommal megrendezett szavazáson az újságírókból álló zsűri a Peugeot-t jutalmazza, amely a világ első dízel-hibrid autójának közeljövőben történő piacra dobásával válaszol a környezetvédelem kihívásaira.
A HYbrid4 technikával készült Peugeot 3008 az első dízel-hibrid gépkocsi a világon, amely kereskedelmi forgalomba kerül. Ez az autó teljesíti a márka környezetvédelmi elvárásait, e mellett érzelmekkel teli vezetési élményt garantál.
A Peugeot háromkerekűnek kinéző, de valójában négykerekű elektromos meghajtású roadster-prototípusa, az EX1 pénteken megdöntötte a körrekordot a Nürburgring-Nordschleifén.
A Peugeot EX1-est egy francia autóversenyző, Stéphane Caillet vezette körbe 9:01,338 perc alatt a 20,8 kilométeres legendás aszfaltcsíkon az Eifel-hegységben. Ez az idő több mint 50 másodperccel jobb, mint a korábbi elektromos autó rekord.
Átlagsebessége elérte a 138,324 km/órát, pedig az időjárás nem könnyítette meg a dolgát Caillet-nek: szemerkélt az eső, és hideg is volt.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás