Peugeot Blog: 2011. október

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Peugeot hírei - 2011. október

Ami sokáig elképzelhetetlen volt, egyre-másra kerülnek át Európából a komoly gépkocsi-fejlesztések. Már nem csak a gyártósorokat telepítik Kínába a nagy autógyártók, hanem a fejlesztő- és dizájnközpontjaikat is a Távol-Keletre helyezik át.


Jó példa erre a 2011. tavaszi Sanghaji Autószalonon debütált SxC névre keresztelt Peugeot crossover-tanulmány. Az autó teljes mértékig a Peugeot gyár kínai részlegében, a China Tech Center stúdióiban dolgozó nemzetközi formatervező csapat rajzolta meg.

Tovább 

Te megtervezed, a Peugeot megépíti - címmel indított fél éve dizájnversenyt a Peugeot. Nem csak autó formaterveket várnak, hanem kerékpár és teherautó terveket is (CBT). 

 

A Peugeot egyik célja a dizájnversenyével az, hogy a középiskolások körében népszerűsítse a Peugeot márkát, valamint, hogy az autótervezés alapjaira fogékonnyá tegye ezt a korosztályt.

 

A verseny témája: A résztvevőknek egy olyan Peugeot gépkocsi formatervét kell előadniuk, amelyik 2018-ban alkalmas lesz a Dél-kelet Ázsiai piacokra.

Tovább 

 

A Peugeot szándéka szerint bizonyos szexi irányvonalat vitt az MPV (Multi Purpose Vehicle) szegmensbe, annak is az új HX1-re keresztelt tanulmányautójába, melynek világpremierje 2011. szeptember közepén volt a 64. Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon.


 

A HX1 hatásos formatervéből már a jövőbeli Peugeot-k külsejére és stíluselemeire lehet következtetni. Tanulmányautóhoz méltón olyan meglepő trükköket tud, melyeket egyhamar biztosan nem látunk szériagyártású autón.

Tovább 

network.hu

 

1 hónapja mutatták be a Peugeot La Mans-ra szánt 908 Hybrid 4 villannyal működő versenyautóját és már is megfutotta első tesztjét ez a csoda autó.  A próbára a portugáliai Estoril versenypályán került sor. A pálya 300 km hosszú. Az autót Nicolas Minassian, Stéphane Sarrazin és Alexander Wurz vezette. Bruno Famin a csapat technikai igazgatója a tesztet jónak minősítette. Elmondása szerint csak az egységek működését akarták ellenőrizni, nem akartak túl sok kilométert megtenni.

Tovább 

Eltűnődtél már, hogy mért pont ilyen formái vannak a korábbi és jelenleg futó kocsiknak? Hogyan és mért pont így alakultak ki? Ha érdekel a válasz, vegyél részt az alábbi, igazán különleges előadás-sorozaton.

 

 

Autologia

 

"A szépség a léleknek szól, a sebesség a szenvedélynek, az autológia a szenvedélyes autórajongóknak."



A november 12-én megrendezésre kerülő workshop célja az autódesign mérföldköveinek látványos és újszerű bemutatása.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu