Peugeot: A Peugeot kínai központja által fejlesztett SxC

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ami sokáig elképzelhetetlen volt, egyre-másra kerülnek át Európából a komoly gépkocsi-fejlesztések. Már nem csak a gyártósorokat telepítik Kínába a nagy autógyártók, hanem a fejlesztő- és dizájnközpontjaikat is a Távol-Keletre helyezik át.


Jó példa erre a 2011. tavaszi Sanghaji Autószalonon debütált SxC névre keresztelt Peugeot crossover-tanulmány. Az autó teljes mértékig a Peugeot gyár kínai részlegében, a China Tech Center stúdióiban dolgozó nemzetközi formatervező csapat rajzolta meg.

 

 

peugeot-sxc-belso-dizajn

 

Peugeot SXC belső dizájn

 

Az autó a sanghaji részlegnél készült, a munkát így távolról felügyelte a Peugeot fődizájnere, Gilles Vidal. Az SR1, BB1 és EX1-tanulmányok front részét fejlesztették tovább, a fényszóróknak új elnevezésük is van: ezek a Peugeot-féle macskaszemek.

 

 

 

Az SxC (Shanghai Cross Concept) nagy crossover: 4,87 méter hosszú, 1,61 méter magas és 2,03 méter széles. A futurisztikus külsejű crossover 22 colos felniken ül, az ajtók ellentétes irányba nyílnak, akárcsak a Rolls-Royce-okon.

 

A nagy műgonddal formázott, macskaszerű fényszórók szúró tekintetet kölcsönöznek, ami összecseng a márka emblémájával, a motorháztető mélyedésében büszkén feszítő oroszlánnal. Ezt a tekintetet fénydiódás világítás nemesíti meg, amely éjjel-nappal felismerhetetlenül Peugeot-vá teszi az autót. Hátul is visszaköszön a ledes lámpa, melynek bumeráng formája harmonikusan követi a rendkívül mívesen kidolgozott farrészt.


A többi high tech részletet is gondosan megtervezték, köztük az áramvonalas visszapillantót, amelybe holttérfigyelő kamerát építettek.

 

 

network.hu

 

Az eredeti vonalvezetésű tetősínen, az oldalüvegek kerete, és számos más elem szálcsiszolt alumíniumból készült. Ez a könnyű, nemes és vonzó anyag még jobban kidomborítja az autó exkluzivitását.

 

Négyüléses kialakítással készült a koncepció, az első tengelyt 1,6-os turbós THP benzinmotor hajtja 221 lóerős teljesítménnyel. Hátra a Hybrid4 technológia jegyében elektromotort építettek, 317 lóerőre növelve az összteljesítményt. Akár tisztán elektromos hajtással is képes közlekedni az SxC, átlagfogyasztása 5,8 liter, szén-dioxid kibocsátása mindössze 158 g/km. Sorozatgyártási tervek egyelőre nincsenek.

 

 

 

Címkék: francia autó peugeot peugeot sxc sanghaji autószalon tanulmányautó

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu