Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ami sokáig elképzelhetetlen volt, egyre-másra kerülnek át Európából a komoly gépkocsi-fejlesztések. Már nem csak a gyártósorokat telepítik Kínába a nagy autógyártók, hanem a fejlesztő- és dizájnközpontjaikat is a Távol-Keletre helyezik át.
Jó példa erre a 2011. tavaszi Sanghaji Autószalonon debütált SxC névre keresztelt Peugeot crossover-tanulmány. Az autó teljes mértékig a Peugeot gyár kínai részlegében, a China Tech Center stúdióiban dolgozó nemzetközi formatervező csapat rajzolta meg.
Peugeot SXC belső dizájn
Az autó a sanghaji részlegnél készült, a munkát így távolról felügyelte a Peugeot fődizájnere, Gilles Vidal. Az SR1, BB1 és EX1-tanulmányok front részét fejlesztették tovább, a fényszóróknak új elnevezésük is van: ezek a Peugeot-féle macskaszemek.
Az SxC (Shanghai Cross Concept) nagy crossover: 4,87 méter hosszú, 1,61 méter magas és 2,03 méter széles. A futurisztikus külsejű crossover 22 colos felniken ül, az ajtók ellentétes irányba nyílnak, akárcsak a Rolls-Royce-okon.
A nagy műgonddal formázott, macskaszerű fényszórók szúró tekintetet kölcsönöznek, ami összecseng a márka emblémájával, a motorháztető mélyedésében büszkén feszítő oroszlánnal. Ezt a tekintetet fénydiódás világítás nemesíti meg, amely éjjel-nappal felismerhetetlenül Peugeot-vá teszi az autót. Hátul is visszaköszön a ledes lámpa, melynek bumeráng formája harmonikusan követi a rendkívül mívesen kidolgozott farrészt.
A
többi high tech részletet is gondosan megtervezték, köztük az
áramvonalas visszapillantót, amelybe holttérfigyelő kamerát építettek.
Az eredeti vonalvezetésű tetősínen, az oldalüvegek kerete, és számos más elem szálcsiszolt alumíniumból készült. Ez a könnyű, nemes és vonzó anyag még jobban kidomborítja az autó exkluzivitását.
Négyüléses kialakítással készült a koncepció, az első tengelyt 1,6-os turbós THP benzinmotor hajtja 221 lóerős teljesítménnyel. Hátra a Hybrid4 technológia jegyében elektromotort építettek, 317 lóerőre növelve az összteljesítményt. Akár tisztán elektromos hajtással is képes közlekedni az SxC, átlagfogyasztása 5,8 liter, szén-dioxid kibocsátása mindössze 158 g/km. Sorozatgyártási tervek egyelőre nincsenek.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Új koncepció macska szemekkel
A modern klasszikussá vált Peugeot 205 rövid története
Boldog Karácsonyt!
40 éves a Peugeot 205