Peugeot Blog: 2010. január

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Peugeot hírei - 2010. január

 nkBFBiCoUCKaDiwzY

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

mCK6sV http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

Az első világháborút követően az autó szélesebb körben is elterjed, köszönhetően az olyan modelleknek, mint a Quadrilette.

network.hu

1919 nagy év a Peugeotnak: nemcsak Wilcox hoz egy újabb győzelmet a márkanévnek Indianapolisban, de decemberben bemutatják a vadonatúj modellt, a Quadrilette-et (Type 161), amit a háború előtti Baby ötletére alapoztak. 1921-ben megkezdik a nagybani gyártást, amit csak tetéz az, hogy két évre rá már minden kerékre építenek féket - standardként, vagy választható opcióként.

Tovább 

 

 Gilles Vidal a formatervezők élén

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az elmúlt másfél évtizedben jellemző volt a Peugeot autóira a stílusos jelző. Ennek következtében valamelyik modelljük általában közel volt az eladási listák legtetejéhez. Európa leglátványosabb kisautóit készítette a francia márka.

 

 

network.hu

 

A BB1 is Vidal munkája

 

Azonban a Peugeot-nál szóba került, hogy szükség lenne frissítésre, ha ezt a fajta vezető szerepet továbbra is magáénak szeretné tudni. Ezzel magyarázható Gilles Vidal szerepvállalása a formatervezők élén.

Tovább 

 

 

network.hu

Ez a kétüléses kupé - melyet a márciusi Genfi Autószalonon akarnak bemutatni - tartalmazza a márka jövőbeni arculatát. Jean-Pierre Poule vette át a teljes PSA csoport formatervezését és pont azokat a jellegzetes karaktereket vette el az autótól, ami miatt az utóbbi tíz évben megszerettük az oroszlánt.


Lényegébe véve egy gyors, keménytetős kupéhoz van szerencsénk. Viszont keskenyebb a hűtőrács, a lámpák vízszintesen állnak és szélesek. A 240 LE-s turbómotorhoz kapott hátra egy 80 LE-s villanyt, amikkel nagyon kevés káros anyagot bocsájt ki.

Tovább 

network.hu

Jön a második Peugeot Baby, aminek tervezésében Ettore Bugatti is részt vett!

 

 

A két, eddig egymás mellett munkálkodó vállalat, az Automobiles Peugeot és a  Les fils de Peugeot frères egységbe olvad Société anonyme des auto-mobiles et cycles Peugeot néven, noha az első világháború kirobbanásáig még párhuzamosan folyik a gyártás. Az új közös vezér Robert Peugeot lesz.

 

1911-ben együttműködést írnak alá Ettore Bugattival, hogy egy népszerű dizájnautóval rukkoljanak elő közösen.

Tovább 

network.hu

Armand Peugeot megembereli magát, és a 20. század elejétől szinte az első világháborúig mindig felmutat valami újat. Most például a Peugeot Baby-t!

 

1902-őt írunk, a Peugeot egy teljes vérátömlesztésen esett át: a 36-os modell nyitotta az előző évet, és váltott ki zajos sikert kormányával és motorháztetőjével. A régi modellek ugyan megmaradtak még a katalógusban, de már szinte csak díszként, hátha túladnak rajtuk. Hamarosan Armand Peugeot még jobban megnyirbálja a kínálatot, a katalógus így hat típusra szorítkozott már csak: 42, 43, 44, 50, 54 és 56.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu