Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Balogh Nóra | 3 hozzászólás
A 2008-as év gyönyörűsége, amelyről muszály szót ejtenünk ismét!!!
Az RC HYbrid4 koncepcióautó a Peugeot mérnökeinek és formatervezőinek szenvedélyéből és tapasztalatából született. E „GT” kupé, a 2002-es RC és az RC koncepcióautók, illetve a 908 RC közül hiányzó láncszem, valóságos guruló laboratórium, amely számos stilisztikai, műszaki és technológiai ötletet készít elő jövőbeli alkalmazásra.
14 éve | Kovács Barnabás | 2 hozzászólás
Peugeot Professionnel - Peugeot Prologue
Ha a Giantre és a Scottra a gondos gazda vigyázni fog, akkor a Peugeot Professionnel mellé testőrt fogad, vagy egyszerűen összeköti vele az életét.
Peugeot Professionnel | Peugeot Prologue |
Ez a kerékpár gyönyörű. Nincs jobb szó rá. A gyártó két színben hozza forgalomba: kék-fehér sárga berakattal és fekete villával (ld. képünkön), illetve fehér színben, sárga berakattal
|
|
Remek híreink vannak: a Peugeot gondolt egy merészet, és visszatér az ötvenes sorozatához! Na persze annyira nem merész a húzásuk, ha belegondolok, mennyire népszerű volt ez a vonal...
Ezeket Európában ugye 1979 és 1993 között gyártották, Kínában viszont egészen 1999-ig szereltek még össze ilyeneket. És most jön a megújulás: a limuzin, illetve kombi változatban készülő új 508-as típussal a francia autógyártó voltaképpen a nagy vetélytársak, a Ford és az Opel példáját követi, amelyek a legfrissebb Mondeo-sorozattal, illetve az Insigniával egyszerre váltották le középkategóriás típusaikat valamint nagyautóikat.
Folytatjuk történelmi sorozatunkat, avagy ezt itt, ni. Mégpedig egy nagy előrelépéssel: a rock & roll korszak virágzása közepette a Peugeot 1965 áprilisában bemutatja első elsőkerék-meghajtású járgányát!
Ez volt a 204-es felségjelű autó, nagyon egyszerű és nagyon franciás kinézetével. Könnyűfém motorja volt, felülfekvő vezérműtengellyel, négy egymástól függetlenített kerékkel és tárcsafékekkel az első kerekeken. Öröm, boldogság.
Ugyanebben az évben tovább mászták a siker létráját: egy speciális, együléses dízel kupé, a Peugeot 404 (lásd ezen a fotón itt a bekezdés alatt!) agyonver negyven addig fennálló világrekordot a Montlhéry versenypályán!
14 éve | Péter Emma | 0 hozzászólás
A cég soha nem adott el még ennyi autót az első fél évbe!
A világ autókereslete az első félévben 13 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, mert a kínai piac 27 százalékkal bővült, szintén a PSA Peugeot Citroen összesítése szerint.
A PSA Peugoet Citroen 1,856 millió járművet adott el az első félévben - ez rekord a csoport történetében -, 16,9 százalékkal többet, mint a tavalyi első félévben. A roncsprémium-programok kifutásával az európai helyzet vegyes volt: Franciaországban 6 százalékkal több, Nagy-Britanniában 19 százalékkal több, ellenben Németországban 27 százalékkal kevesebb, a közép- és a kelet-európai országokban 13 százalékkal kevesebb Peugeot és Citroen talált vevőre.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás