Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kedves Klubtársak! A Peugeot menetelése a siker szupersztrádáján újabb lépcsőfokot ért el: a színtisztán elektromos meghajtású iOn kapta meg a Környezetbarát Autó Nagydíj 2010 megtisztelő címét.
A négyajtós, négyszemélyes, és kapaszkodjatok meg: nulla kibocsátású Peugeot iOnt ez év végén kezdik forgalmazni. Kézreállóan kompakt méreteivel, a 3,48 méteres hosszúsággal, az 1,47 méteres szélességgel, valamint az apró, 4,5 méteres fordulókör-átmérővel az iOn perfektül illeszkedik a városi környezetbe.
Ahogyan az várható volt a Total Peugeot Team már a szerdai első időmérőn mutatott teljesítményével megszerezte a rajtrács első három helyét a holnap kezdődő 78. 24 órás Le Mans-i versenyre.
Oliver Quesnel a Peugeot Sport Team vezetője. „Nagyon keményen dolgoztunk, és semmit sem tudtunk volna jobban csinálni a mai napon. Felkészültünk, de ez nem azt jelenti, hogy könnyű hétvégénk lesz. Megszerezni a polet egy dolog és megszerezni a futamgyőzelmet az egészen más.” - olvasható a formula.hu-n.
|
|
Sorozatunkat legutóbb a 203-as áttörésével hagytuk abba, úgyhogy itt az ideje a folytatásnak!
1960-ban járunk, és megjelenik a Peugeot 404. És ez rögtön egy óriási fordulatot jelent az autógyár történelmében, e típusnak a vonalait ugyanis Olaszországban ötlötte ki Pininfarina. Nem csoda, hogy ez a váltás a Peugeot jövőjére is nagy hatással lesz. Amúgy 1960 és 75 között gyártották.
A gyártás megkezdését követő év márciusában a Peugeot új, direkt befecskendezésű motorral jelentkezik a Geneva Motor Show-n, fél évvel később pedig már sztenderdként építik bele a 404-esekbe.
A fenti kérdésre a válasz röviden: ó igen :))
Történetesen az történt, hogy a Peugeot a jól bevált, sokat bizonyított, 1,6-os 110 lóerős motorját alakította át etanol meghajtásúvá. Na persze tesztjelleggel, ha jól értesültem, hiszen ott azért még nem tartunk, hogy etanollal futkározzanak az autók az utakon: szép is lenne, semmi jövedéki adó, a nemzetgazdaságok meg jól tönkremennének :)
Állítólag egy átlagos használó egyébként nem érez semmilyen különbséget a benzineshez képest, kivéve azt, hogy legalább 20-25 százalékkal tényleg több kell belőle egységnyi teljesítményre.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás