Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Peugeot vakmerően belement, hogy vállalati újrastrukturálásának kellős közepén egy vadiúj modellel jöjjön ki. És milyen jól tette!
1948 októberében, a Párizsi Motor Show bemutatóján a Peugeot előáll a 203-mas típussal. A háború után ez egy teljesen új iránynak bizonyult: 4 hengerfejet hordozott magában, félgömb Alpax hengerfejjel, V-alakú szelepsapkákkal, gyújtógyertyákkal. A szerkezetet tekintve ez az első alkalom, hogy a Peugeot ún. "önhordó karosszériával" rukkol elő.
1955 április 20-án a francia autógyártó bemutatja a 403-at. Ez az első alkalom, hogy a Peugeot a neves olasz tervező, Pininfarina tudását hívja segítségül - ami kezdete lesz egy gyümölcsöző együttműködésnek, ami mindmáig megmaradt. A 403 az első olyan Peugeot modell, amin konvex szélvédő van, és egyben az is, amiből elsőként adtak el egymillió darabot! Az éves termelés ekkorra már 112 ezer jármű.
Sőt, a Peugeot 1956-ban csatasorban állította első számítógépét, egy IBM 650-et, hogy a mennyiséget és a raktárt számolgassa. A bringagyártás viszont egyre nagyobb hullámvölgybe kerül... (Természetesen folytatjuk.)
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot történelem: a százezredik kocsi is kigurul a gyárból
Peugeot történelem: Egységben az erő
Peugeot történelem: Két kerékről négyre!
Peugeot történelem: A hintószerű Type2 1890-es születése