Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Armand Peugeot megembereli magát, és a 20. század elejétől szinte az első világháborúig mindig felmutat valami újat. Most például a Peugeot Baby-t!
1902-őt írunk, a Peugeot egy teljes vérátömlesztésen esett át: a 36-os modell nyitotta az előző évet, és váltott ki zajos sikert kormányával és motorháztetőjével. A régi modellek ugyan megmaradtak még a katalógusban, de már szinte csak díszként, hátha túladnak rajtuk. Hamarosan Armand Peugeot még jobban megnyirbálja a kínálatot, a katalógus így hat típusra szorítkozott már csak: 42, 43, 44, 50, 54 és 56. Az első három ezek közül négyhengeres motorral, a 50 egy kéthengeres motorral, míg az utolsó kettő egyhengeres motorral rendelkezett. Bemutatták viszont az első, 5 lóerős Peugeot motorkerékpárt.
Armand megtartja jó szokását, 1904-től kezdve minden évben frissít kínálatán, egészen az első világháborúig. Decemberben jön a Peugeot Baby (Type 69), az első darab, ami viseli ezt a nevet: ez egy függőleges egyhengeres motorral bírt már, és a Paris Show-n mutatták be.
És egy érdekesség a végére: 1905-ben már havonta 30 tonna gramofon rugót is legyártanak Peugeot-ék, mert hát ennyire megy nekik :) És ez még mindig csak a kezdet...
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot történelem: Áttörés a 203-as modellel
Peugeot történelem: a százezredik kocsi is kigurul a gyárból
Peugeot történelem: Egységben az erő
Peugeot történelem: A hintószerű Type2 1890-es születése