Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sorozatunkat legutóbb a 203-as áttörésével hagytuk abba, úgyhogy itt az ideje a folytatásnak!
1960-ban járunk, és megjelenik a Peugeot 404. És ez rögtön egy óriási fordulatot jelent az autógyár történelmében, e típusnak a vonalait ugyanis Olaszországban ötlötte ki Pininfarina. Nem csoda, hogy ez a váltás a Peugeot jövőjére is nagy hatással lesz. Amúgy 1960 és 75 között gyártották.
A gyártás megkezdését követő év márciusában a Peugeot új, direkt befecskendezésű motorral jelentkezik a Geneva Motor Show-n, fél évvel később pedig már sztenderdként építik bele a 404-esekbe. A Peugeot gyár rendes éves termelése ekkor már 260 ezer járműnél jár (irdatlan mennyiség volt ez már akkor is, gondoljunk bele!). A háromszáz hektáron, Ila Napoléonnál elterülő telephely az ország második legnagyobb üzemét jelentette.
A 404 pedig azóta is megőrizte méltóságát és egyben tartósságát - főleg taxikként lehetett velük találkozni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot történelem: az oroszlán étvágya
Peugeot történelem: 1965-ben jön az elsőkerék-meghajtás!
Peugeot történelem: a nulla örökre középen marad
Peugeot történelem: elkezdődik a nagybani gyártás