Peugeot: Peugeot történelem: a nulla örökre középen marad

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Megjelenik az első Peugeot, aminek típusjelzésének közepén egy nulla virít - ez az a tradíció, amit a francia autógyártó a mai napig követ.

 

1929-ben az autó, amit elég hamar a 201-esként kezdenek emlegetni, bemutatkozik az októberi Paris Show-n. Ez az első autó, ami nevének közepén egy nullás számjegyet hordoz - ezt a hagyományt máig megőrizték. Mi több, be is jegyeztetik szabadalomként, hogy ők azok, akik három szemjeggyel, középen nullával vezetik be új modelljeiket. A 201 egyébként az első olyan járgány a földön, aminek első kerekei függetlenek. Ez a tulajdonság, valamint hogy jól gazdálkodik a benzinnek, a 201-est hamar az egyik legnépszerűbb járművé emeli, aminek sikere azt is biztosította, hogy a Peugeot átvészelje a pénzügyi válságot.

 

1932 azonban így is kemény év lesz a Peugeotnak a világkrízis miatt. A 43 ezres évi gyártásmennyiség egy év leforgása alatt visszaesik 33 ezerre - noha 1936-tól a számok ismét emelkedni kezdenek.

 

1933-ban jön az aerodinamikus kialakítású 301-es, 1934-ben pedig a felsőkategóriás hathengeres 601. A 401-es képében pedig megjelenik az első összecsukható tetős autó, Eclipse-nek is nevezik. A Peugeot pedig ismét szárnyal...

 

Címkék: history peugeot peugeot típusok peugeot történelem típus történelem

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu