Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Megjelenik az első Peugeot, aminek típusjelzésének közepén egy nulla virít - ez az a tradíció, amit a francia autógyártó a mai napig követ.
1929-ben az autó, amit elég hamar a 201-esként kezdenek emlegetni, bemutatkozik az októberi Paris Show-n. Ez az első autó, ami nevének közepén egy nullás számjegyet hordoz - ezt a hagyományt máig megőrizték. Mi több, be is jegyeztetik szabadalomként, hogy ők azok, akik három szemjeggyel, középen nullával vezetik be új modelljeiket. A 201 egyébként az első olyan járgány a földön, aminek első kerekei függetlenek. Ez a tulajdonság, valamint hogy jól gazdálkodik a benzinnek, a 201-est hamar az egyik legnépszerűbb járművé emeli, aminek sikere azt is biztosította, hogy a Peugeot átvészelje a pénzügyi válságot.
1932 azonban így is kemény év lesz a Peugeotnak a világkrízis miatt. A 43 ezres évi gyártásmennyiség egy év leforgása alatt visszaesik 33 ezerre - noha 1936-tól a számok ismét emelkedni kezdenek.
1933-ban jön az aerodinamikus kialakítású 301-es, 1934-ben pedig a felsőkategóriás hathengeres 601. A 401-es képében pedig megjelenik az első összecsukható tetős autó, Eclipse-nek is nevezik. A Peugeot pedig ismét szárnyal...
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Új fiú a belső sávban - GT 2011 2.2 HDi
Madar Sándor új linket töltött fel: Összehasonlító - 2011 2.0 HDi
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot történelem: az oroszlán étvágya
Peugeot történelem: 1965-ben jön az elsőkerék-meghajtás!
Peugeot történelem: 404, az olasz impresszió
Peugeot történelem: elkezdődik a nagybani gyártás