Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | schrott balázs | 0 hozzászólás
A környezetbarát autógyártásban piacvezető Peugeot nem csupán a CO2 kibocsátás csökkentésével, és a korszerű technológiák bevetésvel kíván az élhetőbb környezet kialakításához hozzájárulni:
a motorokat és kerékpárokat is gyártó cég a flexibilis autókölcsönzéssel is környezeti lábnyoma csökkentése felé kíván lépni.
A "Mu by Peugeot" koncepció felxibilis egyéni és családi mobilitást kínál, ami azt jelenti, hogy ügyfeleik egy előre feltöltött kártyával bérelhetnek környezetbarát családi autót, haszongépjárművet, kismotort, biciklit, vagy akár még síléctartót is.
14 éve | Madar Sándor | 1 hozzászólás
Ebben az autóban könnyű otthonosan mozogni már az első pillanattól kezdve, pillanatok alatt magára formálja a kormányt és az-ülést az ember. A szép, világos bőr-szövet beltér nagyon megkapó - amíg rá nem jövünk, hogy a műszerfal borítása milyen tisztán visszatükröződik a szélvédőben. A kezelőszervekhez jó hozzáérni, a műszerek is szépek - de miért pont ezeket a bajuszkarokat kellett bepakolni ebbe a felső-középkategória határán mozgó autóba?!
Az automata klíma nem csak hőmérsékletében, de a beáramló levegő érkezésének irányát tekintve is kétzónás, nekem jöhet a lábamra a hideg, az utasnak mehet az arcába a forró egyszerre.
|
|
A Peugeot eddig is vezető szerepet töltött be a környezetbarát járművek gyártásának terén, a jövőben azonban igyekeznek méginkább visszaszorítani az utóik CO2 emisszióját.
A koppenhágai klímacsúcson sajtótájékoztatóján a Peugeot nem csa az autó környezeti ahátsainak csökkentése mellett kötelezte el magát, de vezető szerepre kíván szert tenni a fenntartható mobilitás terén is.
Járművei környezet lábnyomainak csökkentése a legsikeresebb zöld autómárkává tette, melyet olyan műszaki megoldások bevezetésének köszönhet, minta modern benzines szívómotor változó vezérléssel, a közös nyomócsöves HDi motor, a közvetlen befecskendezésű benzines turbó és a részecskeszűrő, valmint olyan technológiáknak, mint a Stop & Start a HYbrid4 és a plug-in Hybrid.
A Peugeot 207-es sokak álmát váltotta valóra, de sosincs késő még nagyobbat álmodni!
Még sokat kell ugyan aludni a még tökéletesebb modell megérkezéséig, de érdemes: a Peugeot 208-as modellhez ugyanis háromhengeres motort fejlesztenek a tervezőmérnökök, az autó könnyebb lesz, és persze még szebb!
A 2012-re készülő alap típus 75, míg a turbóval megfejelt 95 lóerővel húzza majd a csíkot, ám ehhez az elődjánál jóval takarékosabb autó lesz, a kisebb motor széria tartozéka lesz a start-stop rendszer, amitől az új Peugeot még zöldebb lesz elődjeinél.
Talán kicsit megkésve, de épp most olvastam néhány jótanácsot amit szeretnék veletek megosztani:
Elinduláskor a havas és jeges úton arra figyeljünk, hogy kis gázadással elkerüljük a kerekek kipörgését.
Kerülnünk kell a hírtelen kormánymozdulatokat és az erős fékezéseket, a követési távolság nem baj ha 3-4x akkora mint száraz úton.
Hólánccal nem szabad 50km/h-nál gyorsabban haladni, és érdemes mihamarabb levenni amint felbukkan az aszfalt.
Eddig mindenki csak ajánlotta, hogy keressek olyan helyet ahol le tudom tesztelni a saját autóm viselkedését.
Ha elkészülne, a Peugeot Capsule minden expedíció és minden esőerdő álmát váltaná valóra, hiszen nem kihívás számára a legbrutálisabb terep sem, és még az élő környezettel is baráti viszonyt ápol.
A Kawasaki KLR 650 mintájára épült terepjáró mindent tud, amit egy homokfutó bikának tudnia kell, az Li-Ion elemes elektromos motor szén-monoxid kibocsátása zéró.
Ja, és napelemről tölt...
Az érintőképernyős fedélzeti kompjúterrel a járgány irányítása gyerekjáték, utasa teljes kényelemben és biztonságban vághat neki a legnehezebb terepnek is, naplemente után pedig oldalsó paneleket lekapva élvezheti a hűs szellőt.
A Peugeot az ENSZ koppenhágai COP 15 klímakonferenciáján bemutatta jövőlátását.
A koppenhágai COP 15 klímakonferencia sajtótájékoztatóján, a Peugeot ismét kifejezte elkötelezettségét a fenntartható mobilitás és az autó környezetei hatásának csökkentése iránt.
A Peugeot célja a vezető szerep megőrzése és megerősítése a CO2-emisszió csökkentésében.
A Peugeot idei első kilenc havi európai értékesítésének 50 %-át 130 g/km alatti CO2-emissziójú járművek tették ki, míg világ-értékesítésének 47.5 százaléka volt 140 g/km alatti – ezzel termékei „környezeti lábnyomának” csökkentésében a Peugeot egyike az autóipar vezető márkáinak.
Peugeot 5008 és 308: 5 csillag az Euro NCAP 2009 új "global rating" tesztjén
A tesztre az új, 2009-es, szigorított, „global rating” elnevezésű Euro NCAP eljárás szerint került sor. Ez összesíti a különböző kritériumok – a felnőtt utasok védelme, a gyermekek védelme, a gyalogosok védelme – alapján kapott pontszámokat, és figyelembe veszi a különböző támogató rendszereket (figyelmeztetés a biztonsági övek becsatolására, sebességhatároló, ESP).
A Peugeot 5008, a márka most év végén bevezetett kompakt egyterűje, ötcsillagos minősítést kapott az Euro NCAP-tól.
Örömhír a Peugeot szerelmeseinek: az European New Car Assessment Programme, vagyis az Európai Új Autó Értékelő Program 6, azaz hat Peugeot Citroen modellnek ítélte oda mind az öt csillagot!
A frontális ütközést, oldalfali ütközést és gyalogossal való ütközés idén már sokkal szigorúbb protokoll szerint bemérő bizottság a Peugeot 5008-ast és a Citroën DS3-ast most tesztelte és értékelte először, de négy régebbi modell, a Citroën C5 és C4 Picasso, a Peugeot 308 és, 308cc is kiválóan teljesített - hősi halált halva a tesztpályán...
A Peugeot nemrégiben bejelentette az új modell, a Peugeot iOn(iOn, értitek...:) érkezését, igaz, csask 2010 végére.
A lítium-ionos telepelről üzemelő kisautó kimondottan városi közlekedésre és a környezetünnkel való barátságkötésre készül.
A kompakt és egyszerű egyterű az elektromos kiasutók megalkotásában úttörő Peugeot egyik büszkesége, tovább gyarapítja a zéró CO2 kibocsátású autóinak sorát.
Az oroszlános autók immáron piacvezető szerepet töltenek be az elektromos autógyártás terén, az iOn-ról pedig elmodhatjuk, hogy megkoronázza a szériát: a négy ajtós, négy személyes fürge kisautó 130-at is kiköhög és csak 3,48 méter hosszú.
Akik áruszállítóval közlekednek, nap mint nap szembesülnek a problémával: akko most ki fusson a kocsi után? A szerszámok, vagy a legénység? Mert a jellemzően 3 személyesre szabott, kistermetű haszongépjárművek más megoldást nem tesznek lehetővé.
Nem úgy az új Peugeot Partner 1.6 HDi, melynek utastere könnyedén átalakítható akár a szállítandó eszközök vagy áru, akár az utasok javára, vagyis még egy öttagú brigád is kényelmesen elfér a felhalmozott szerszámok és építőanyagok mellett.
14 éve | Madar Sándor | 0 hozzászólás
Az utóbbi két évben egybeestek a ralivilágbajnokságok a Le Mans-i versenyekkel. Viszont jövőre Loeb a győzelemre esélyes csapat tagja lehet, ha a Peugeot februárban úgy dönt hogy náluk indulhat:
Bár a Peugeot a múlt héten tartotta Le Mans-i csapatának tesztjét, csak kedden erősítették meg a hírt, hogy az immáron hatszoros ralivilágbajnok, Sébastien Loeb is jó eséllyel pályázik a Peugeot volánjára a 2010-es 24-órás versenyen. Loeb 2005-ben és 2006-ban már indult a viadalon, a második évében pedig második helyezést ért el a Pescarolo-csapat színeiben.
Hallgatólagos beleegyezésetekkel szeretném ezúttal kiemelni a videótárban sorakozó filmek közül minden idők legjobb Peugeot reklámfilmjét!
A Peugeot 307-es argentín kampányához készült munka ötlete köszönő viszonyban sincs a spanyolviasszal, a megvalósítás sem hat forradalmian, mégis az összes eddigi általam látott reklám közül az euro RSCG argentina filmje adja vissza leginkább mindazt, amit a Peugeot név kifejez: ez az autó nagyon más, mint a többi...
A Peugeot testvérek első, bejegyzett márkajelét a Montbéliard-i illetőségű ékszerész mester, Justin Blazer készítette 1847-ben.
A testvérek a felkérést a "jó ízlésű" terv kitélellel tették meg, vagyis azt kérték az iparostól, hogy alkosson valami olyasmit, ami ízléses, tetszetős, és tükrözi a Peugeot-ban rejlő erőt, eleganciát, gyorsaságot és hatékonyságot.
Az ékszerész választása így esett az oroszlánra, mely komoly átalakuláson ment keresztül a Peugeot-történelem során.
14 éve | Madar Sándor | 2 hozzászólás
A 308-as a 307-hez képest jobb, szebb, huszonegyedik századibb.
Ez az autó, kérem, egy feltupírozott 307-es. Ugyanaz a padlólemez, ugyanolyan a futómű: elöl egyszerű MacPherson, hátul csak a még egyszerűbb csatolt lengőkar. A Citroën C4-ből származó elektromos rendszer nem okvetlenül jelent fejlődést.
A 308-asnál ráfeküdtek azokra a területekre, amiken javítani lehetett. Különleges acélbetétek beszerelésével jóval - 10 százalékkal - merevebb lett a karosszéria.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás