Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ebben az autóban könnyű otthonosan mozogni már az első pillanattól kezdve, pillanatok alatt magára formálja a kormányt és az-ülést az ember. A szép, világos bőr-szövet beltér nagyon megkapó - amíg rá nem jövünk, hogy a műszerfal borítása milyen tisztán visszatükröződik a szélvédőben. A kezelőszervekhez jó hozzáérni, a műszerek is szépek - de miért pont ezeket a bajuszkarokat kellett bepakolni ebbe a felső-középkategória határán mozgó autóba?!
Az automata klíma nem csak hőmérsékletében, de a beáramló levegő érkezésének irányát tekintve is kétzónás, nekem jöhet a lábamra a hideg, az utasnak mehet az arcába a forró egyszerre. És egy érdekesség:a klímát nem lehet kikapcsolni, nahát!
Akad még egy-két hasonló ambivalencia (például miért csak egy pohártartó van?), viszont szerencsére a lényeggel minden rendben.
Kiváló a hatsebességes váltó, nem csak egy Peugeot-tól, de abszolút értelemben is.
A majdani tulajdonos büszkeségét csak az csorbíthatja, hogy a motorháztetőt karral kell kitámasztani, elkelt volna egy-két teleszkóp, ha másért nem, az image végett.
A futómű (elöl kifinomult kettőslengőkaros-rugóstagos felfüggesztés, hátul többlengőkaros) inkább komfortos, mint sportos. A minden 407-ben széria ESP kikapcsolható, de 50 km/h felett automatikusan újra élesül.
A 407 literes térfogat átlagos, a hátsó ülések dönthetők és a kabinból, kulccsal reteszelhetők. Legmagasabb felszereltség a SPORTLINE kivitelű, xenonlámpás, tempomatos, villamosszékes V6-os változat.
Mindenkinek ajánlani tudom, aki hagyományos kialakítású autót szeretne mindenféle kompromisszum nélkül. Hosszútávon kényelmes, SW változatban kiemelkedően nagy, Kupé formával igazán vad.
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 308
A Peugeot 508 jól védi utasait - videóval
Peugeot 5008 - a 2010/2011 év Taxija Franciaországban
Peugeot 2011A 908 Hybrid 4