Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 308-as a 307-hez képest jobb, szebb, huszonegyedik századibb.
Ez az autó, kérem, egy feltupírozott 307-es. Ugyanaz a padlólemez, ugyanolyan a futómű: elöl egyszerű MacPherson, hátul csak a még egyszerűbb csatolt lengőkar. A Citroën C4-ből származó elektromos rendszer nem okvetlenül jelent fejlődést.
A 308-asnál ráfeküdtek azokra a területekre, amiken javítani lehetett. Különleges acélbetétek beszerelésével jóval - 10 százalékkal - merevebb lett a karosszéria. Aztán ott a sáv-elhagyást figyelő rendszer, a gumikban a levegő szökését figyelő rendszer,és az óriási üvegtető, ami az élményfaktor miatt kihagyhatatlan extra.
A váltó csak jobb lett, de még mindig nem tökéletes. Az ülések kényelmesek, a belburkolatok finom minőségűek. Előnye még a 308-nak a sok tárolórekesz - fiókok, hűtött kesztyűtartók, nyitogatható könyöklők, pohártartók, nagy zsebek, apró rekeszek mindenütt, nagyon ügyes.
És kiderül, hogy a futómű - bár a szerkezete egyszerű - szépen falja a kanyarokat, sebességnél a kormány is egészen jó, a 308-as ezért sokkal autózósabb autó a 307-esnél, a közeli rokon Citroën C4-estől pedig tényleg csillagászati távolságok választják el.
Vagyis aki kompromisszumok nélkül keres egy kényelmes családi autót, amivel a haverok előtt se kell szégyenkezni ha együtt megyünk nyaralni, jó választás. Motorból érdemes az 1.6-ost választani, mind benzinnél és dízelnél is.
Ezt a videót érdemes megnézni:
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 5008 - a 2010/2011 év Taxija Franciaországban
Peugeot 2011A 908 Hybrid 4
Kupé, roadster és SUV készül a Peugeot 208-ból
Elektromos Peugeot Partner Venturi