Peugeot Blog: 2009. október

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 450 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Peugeot hírei - 2009. október

Nem rohanni bele a vakvilágba, vagyis a márkakereskedésbe! Ezt kell mindenelőtt megjegyezni. Másodjára pedig azt, hogy több dolgot is érdemes mérlegelnünk, mielőtt ráböknénk egy autóra, hogy na, ez lesz az igazi. Összeszedtem pár szempontot, amit bárki kiegészíthet, hozzászólás formájában a cikk alatt.

 

1. Tegyük fel magunknak a kérdést: mire szeretnénk használni?

 

Ez legyen a kiindulópontunk. Ha villantani akarunk, és még pénzünk is van rá, egy kétajtós, ültetett seggű sportkocsival legfeljebb a tükörsima aszfaltot falhatjuk.

Tovább 

Még négy nap van halottak napjáig, de már most tele van a köztemető előtti parkoló. A rendőrség felhívja a figyelmet, hogy ilyenkor megszaporodnak az autófeltörések és a zsebtolvajlások, ezért kéri a temetőbe kilátogatókat, hogy semmiképp ne hagyjanak értéket az autókban, illetve csak minimális összeget vigyenek magukkal.


Mi általában már pár nappal a megemlékezés elött kilátogatunk - hogy elkerüljük a tömeget - de a rablók már a "korai" tömegre is fel vannak készülve.

Tovább 

 

network.hu Hogy a Peugeot típusok fejlődését nyomon kövessük, az alapoktól kell indulnunk. Az előző bejegyzésben már írtunk a kezdetekről, most folytatjuk a rendhagyó töriórát! :)

 

1890-et írunk: Adam Peugeot ekkor dönt úgy, hogy a gőzmeghajtást lecseréli robbanómotorra. Nem kell rá sokat várni, és létrehozza a Type2-t, ami már egy benzin által hajtott négykerekű járgány volt, Daimler motorral és mindössze két üléssel megspékelve (lásd balra). Egy évvel később ezzel a kezdetleges autóval megtették az első jelentősebb távot: 1375 mérföldet, átlagosan 9 mérföld/órás sebességgel.

Tovább 

 

network.hu

Kiszivárgott egy fénykép az interneten, aminek tanúbizonysága szerint a Kínában gyártott Peugeot 308-ak némileg átalakultak.

 

Azaz: kisebb hűtőrácsot kaptak, és LED-es hátsólámpákat. Mivel az utastér végtelenül jó kritikákat kapott, így ahhoz nem nyúlnak. Az viszont valószínűsíthető, hogy az európai gyártás is eszerint módosul, és hogy az első módosított verziót a Genfi Autószalon rendezvényen mutatják majd be.

 

 

 

network.hu

Ezeken a hasábokon mostantól fogva a Peugeot egyes típusait is bemutatjuk. Ám nem rögtön a mai csúcskategóriás autókkal kezdenék, hiszen hosszú, több, mint 100 éves út vezetett idáig. Szóval, mi is történt a 19. század végén?

 

Sokan nem gondolnák, de a Peugeot név először a bicikliről szólt: Armand Peugeot (képünk jobb felső sarkában) 1882-ben mutatta be a "Le Grand Bi" velocipédet, majd azt követően számos egyéb kétkerekűt. S bizony, a mai napig találkozni ilyen márkajelzésű bringákkal, noha az autós részleg 1926-tól már külön utakon járt - és hát ők is hozták meg a Peugeot-nak a világhírnevet.

Tovább 

Gondoltam, hogy első körben felteszek néhányat a kedvenc Peugeot reklámjaink közül, ide a klubba. Miközben keresgéltem, azon merengtem, hogy mitől is márka egy márka, és mitől Peugeot a Peugeot.

 

Mert azért valljuk be, hogy a tv-ben futó autóreklámok bizonyos fokig egy kaptafára készülnek és sokszor már nem is lehet tudni, hogy melyik melyik autót reklámozza. A recept: szuperlátványosság, egy jó zene, amit még kevesen ismernek és valamifél szlogen a végére.

network.hu

 

Azért szerencsére van egy-két olyan is közöttük, amiket meg lehet jegyezni és azt hiszem, hogy ezek teszik naggyá a kedvencünket is.

Utolsó hozzászólás

Madar Sándor üzente 15 éve

Végülis minden autónak négy kereke van...elég annyit megjegyeznie annak aki a megbízható minőséget keresi, hogy figyelje mindig a kék oroszlánt.
Mert: Vezetni mindig élvezet!

Szerintem az elefántos és katicás reklám elég egyedi - nem tudok választani.

Tovább 

Téli gumi akció, uraim! Vagyis lassan itt az ideje, hogy feldobjuk őket. De miért is van rá szükség?

 

Az alábbi kép minden választ megad erre a kérdésre. Egy biztos: sok kellemetlenségtől, koccantástól, balesettől kímélhetjük meg magunkat, ha időben begurulunk valamelyik szervizbe (ha már Peugeot, akkor tudom ezt javasolni például), és lecseréljük abroncsainkat. 

network.hu

 

 

Utolsó hozzászólás

Szentes Teréz üzente 15 éve

Köszöntök mindenkit , csatlakozom Én is )))
24-én a téligumi csere + tőrtént , érezhető volt ma már, hogy másként tapad a kerék,...
jó kis autó. kop-kop-kop)))

Nagyon bizalomgerjesztő a Peugeot új modellje, az RCZ Limited Edition: elegáns áramvonalak, gyöngyház metál fényezés, fekete tető és utastér.

network.hu

 

A 156 lóerős gépezet sorozatgyártású változatát idén nyár végén mutatták be, de a címben emlegetett karbontetős típushoz csak az első kétszáz szerencsés vásárló juthat hozzá (nyilván már el is keltek, talán már előre). Az ára természetesen leköveti a minden igényt kielégítő szuperkocsit: Franciaországban 35500 eurót kóstál, vagyis majd' 9 és félmillió forinttal megegyező összeget kell érte kicsengetni.

Tovább 

Szeptemberben a frankfurti autókiállításon mutatta be a Peugeot spéci újítását, az internetelérést biztosító, veezték nélküli routert.

 

network.hu

Az autógyártó 5008-as típusjelű új modelljében debütál ez az újszerű koncepció, ami magában foglal egy szolgáltató-független HSDPA 3G modemet, és egy ahhoz tartozó wifi routert. Persze nem csak ebben a modellben gondolkodnak a gallok, 2010-től ugyanis opcionálisan rendelhető lesz más gyártmányokhoz is.

 

 

Egyedül az nem tiszta még, hogy hova kerül a kütyü az autóban, és hogy ezért mennyire kell belenyúlnunk a pénztárcánkba.

Utolsó hozzászólás

Madar Sándor üzente 15 éve

Értem már, kicsit megzavart a "szolgáltató-független" kifejezés - de már minden rendben.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu