Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem rohanni bele a vakvilágba, vagyis a márkakereskedésbe! Ezt kell mindenelőtt megjegyezni. Másodjára pedig azt, hogy több dolgot is érdemes mérlegelnünk, mielőtt ráböknénk egy autóra, hogy na, ez lesz az igazi. Összeszedtem pár szempontot, amit bárki kiegészíthet, hozzászólás formájában a cikk alatt.
1. Tegyük fel magunknak a kérdést: mire szeretnénk használni?
Ez legyen a kiindulópontunk. Ha villantani akarunk, és még pénzünk is van rá, egy kétajtós, ültetett seggű sportkocsival legfeljebb a tükörsima aszfaltot falhatjuk. Ez pedig Magyarországon, a kátyúk birodalmában ugye eleve nem egyszerű - pláne, ha földút kerül elénk, mert mondjuk ki akarunk menni a kiskertbe. A másik véglet, a terepjáró ugyan nagy és tiszteletet parancsoló, de annak meg semmi értelme egy városban.
2. Mennyi félretett kreditünk van rá?
Ne feledjük: hiába lehet most már nulla forintért is hazavinni egy autót a márkakereskedésből, a tíz éves hitelt nyögése egy idő után könnyen alááshatja hirtelen jött boldogságunkat. Szánjunk időt a pontos, részletekbe menő kalkulációra!
3. Praktikusság, vagy státuszjelző lesz belőle?
Döntsük el magunkban, hogy mit szeretnénk: villantani az autóval, vagy kihasználni a funkcióit. Leendő tulajdonosok gyakorta esnek abba a hibába, hogy a külső felülírja a belbecset, ami nem éppen egy üdvözítő út. Pláne, ha családdal is rendelkezünk - akkor különös figyelmet kell szentelni a választásnak, hiszen az utastér milyensége, és a csomagtartó mérete is felértékelődik.
4, Milyen extrák és milyen áron?
A legtöbb autót ma már extrákkal igyekeznek eladni. Ezek között sok a felesleges tartozék, de vannak köztük igencsak hasznosak is: az utasoldali légzsák, függönylégzsák, az egyes menetstabilizáló és ellenőrző elektronikák életet menthetnek. Ezeken ne spóroljunk!
5. Hol akarjuk elhelyezni, ha éppen nem használjuk?
Érdemes ezt is figyelembe venni, nehogy úgy járjunk, hogy nagyravágyásunk miatt nem fér be újdonsült jószágunk a közepes méretű garázsba. Az alacsony alvázú járművekkel pedig a fekvőrendőröknél tudunk bajba kerülni. Mindig vegyük hát figyelembe lakókörnyezetünk kiépítettségét, a környező utak jellegét, a parkolási helyeket!
Így hirtelen ennyi volna, de mint jeleztem, hozzászólás formájában jöhetnek még tanácsok Tőletek is. Szóval ne kíméljétek a billentyűzetet :)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
210 éves a Peugeot
Újév
Tavaszi Franciázás 2k19
Hetente autós találkozó