Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hivatalosan átadták az
első két elektromos Peugeot Partner Venturi modellt a GDF Suez Energy
Services csoporthoz tartozó Cofely Services vállalatnak, amely
Belgiumban piacvezető az energetikai- és a műszaki gazdálkodás, valamint
a létesítmény-üzemeltetés terén.
Még túl korai igazi
átállásról beszélni, de azzal, hogy a Cofely Services zöld
haszonjárművek beszerzése mellett döntött, megtörténtek az első lépések.
“Egy kísérleti projektről van szó” - magyarázza Stan de Pierpont, a
Cofely Services ügyvezető igazgatója.
13 éve | Csontos Gábor | 6 hozzászólás
Az elektromos robogó nekem nagyon szimpatikus a városi közlekedést tekintve, hiszen kétségkívül környezetbarát, egyszerű vele a közlekedés még a reggeli dugóban is, és a 45 km/órás végsebesség mindehhez tökéletesen kielégítő.
Motorja, ami 3 kW-os, állandó maximális sebességgel is megtesz feltöltés nélkül 60 kilométert, ami – bár szakértő nem vagyok - szerintem remek. A járgányok bérelhetőek lesznek méghozzá úgy, hogy egységeket lehet majd hozzá venni (mint egy feltöltő-kártyás mobilhoz - egy fabatka=0,2 eurocent).
|
|
Vegye fel minél előbb a kapcsolatot márkakereskedésünkkel, ha szeretné elcsípni a 60 db autó egyikét akár 1 milliós kedvezménnyel!
Az akcióban a weboldalon feltüntetett 60 db autó vesz részt. Az oldalon Ön kényelmesen böngészhet kínálatunkból, hiszen elég csak néhány kattintás és máris megtalálhatja álmai Peugeot-ját ár, karosszéria vagy akár szín alapján.
A kerékpár jövőbeni szerepét felismerve Armand Peugeot (1849–1915), a francia autógyártás későbbi megalapítója 1882-ben bemutatta a cég első, elöl hatalmas, hátul kicsi kerékkel rendelkező kerékpárját, a „Le Grand Bi”-t.
Armand Peugeot 1896-ban, Lille-ben saját vállalatot alapít Automobiles Peugeot néven, kifejezetten túraautók és teherautók gyártására. Armandnak nem volt fiú leszármazottja, ezért a többi tevékenységet - szerszám-, kerékpár- és motorkerékpár-gyártás - összefogó Peugeot Fivérek Fiai nevű vállalatot Eugéne nevű unokatestvérének három fia vitte tovább.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az utóbbi két új Peugeot-val nem lettem volna megelégedve, mert mind a 3008, mind az 5008 levett a lábamról. Most mégis olyan autóval rukkoltak elő, amely közelebb áll egy újságíró szívéhez. Az RCZ egyszerűen jól néz ki, nagyon jól megy, és nemigen lehet belekötni. Ez az autó nagyon kellett már a Peugeot-nak.
Egy Renault vagy Peugeot sosem különleges autóiról lesz híres, mint egy luxus- vagy sportautókat készítő márka, de mindig pozitív töltést hordoz magában, ha egy hasonló kaliberű gyártó egy kifejezetten kis darabszámban gyártott, presztízsnövelő rétegmodellt dob piacra.
13 éve | Csontos Gábor | 5 hozzászólás
Még szerencse, hogy fantáziadús emberek dolgoznak a Peugeot-nál, így koncepció-termékekből nem szenvednek hiányt! Legyen szó autóról, bicikliről… jut eszembe! A mostani benzin-árak mellett kénytelen voltam elmélázni – Peugeot-szerelmes lévén -, hogy kiszuperált biciklimet lecserélem jobbra, és tavasszal időnként parkolóra rakom a kocsim. Természetesen emiatt elkalandoztam a Peugeot bicikli-koncepciói között is…
Nagyon tetszik például a carbon-vázas, meglehetősen modern kinézetű biciklijük, ami ráadásul elektromos rásegítéssel könnyíti meg a hajtást, az energiát pedig Li-ion akkuk tárolják, úgyhogy a hatótáv akár a 70 km-t is elérheti.
13 éve | Kovács Barnabás | 1 hozzászólás
Ez év januárban a termékek, a stílus és a szolgáltatások területén meghirdetett offenzívával a Peugeot megkezdte a márka teljes megújítását.
A Párizsi Autószalonon a márka új arculatát tükröző standon a kétszáz éves Peugeot:
- bemutatja az 508 modellt, az új nagy túraautót, amelyben testet ölt a márkára jellemző igényesség és érzelem;
- kiállítja az SR1 tanulmányt, a márka stíluskiáltványát, amelyet most először láthat a francia közönség;
-
bemutatja új, modern, hatásos és újító szellemű mobilitási ajánlatait,
amelyek konkrét válaszokat fogalmaznak meg a környezetvédelem és a
mobilitás terén támasztott követelményekre:
- az iOn, a 100 százalékban elektromos autó,
- a 3008 HYbrid4, az első dízel hibrid,
- a Mu by Peugeot és a Peugeot Connect szolgáltatások,
- a Peugeot robogók és kerékpárok;
- a HR1 és a BB1 tanulmányautók, amelyek tovább szélesítik az autózás határait.
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás