Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Remek híreink vannak: a Peugeot gondolt egy merészet, és visszatér az ötvenes sorozatához! Na persze annyira nem merész a húzásuk, ha belegondolok, mennyire népszerű volt ez a vonal...
Ezeket Európában ugye 1979 és 1993 között gyártották, Kínában viszont egészen 1999-ig szereltek még össze ilyeneket. És most jön a megújulás: a limuzin, illetve kombi változatban készülő új 508-as típussal a francia autógyártó voltaképpen a nagy vetélytársak, a Ford és az Opel példáját követi, amelyek a legfrissebb Mondeo-sorozattal, illetve az Insigniával egyszerre váltották le középkategóriás típusaikat valamint nagyautóikat. Így az új Peugeot 508 a 407 és a 607 modellsorozatok utódjának is számít.
A világpremierje a zsírúj típusnak az őszi Párizsi Autószalonon lesz, forgalmazása pedig előreláthatólag jövőre kezdődik meg. A motorválasztékkal kapcsolatos információkat a debütáláskor teszi közzé a gyártó, de az már biztos, hogy a dízelmotorokhoz jár majd az a bizonyos e-HDi-technológia, amiben a start/stop rendszert az azonnali újraindítást segítő generátor egészíti ki.
Már jövőre érkezik a kettős meghajtású változat is: a HYbrid4 dízelrendszer 200 lóerős összteljesítmény mellett mindössze 99g/km-es széndioxid-kibocsátást biztosít majd – teljesen elektromos üzemmódban pedig zéró emiszsziós a jármű. Az Európának szánt egységeket Franciaországban gyártják majd, de már jövőre beindul az 508 szedán kínai összeszerelése is.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot iOn: a világ legkörnyezetbarátabb autója!
Peugeot-Mitsubishi autógyár nyílt Oroszországban
2010 végén jön a Peugeot iOn
Peugeot 5008 - a 2010/2011 év Taxija Franciaországban