Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem tudom, van-e olyan mondás, hogy japán és francia két jó barát, ésatöbbi, mindenesetre a két ország két jelentős autógyártója most összefog, de úgy, hogy orosz gyárukban nem csak közös modellek készülnek.

A kalugai területen ünnepélyes keretek között zajlott a megnyitó, és az első Peugeot 308 már április 9-én legördült a szalagról. A 4,7 milliárd euró beruházással épült üzem a tervek szerint, ha minden jól megy, csak idén 15-20 ezer kocsit bocsát ki. Éves kapacitása összesen jövőre 45 ezerre nő, de a tervek szerint 2012-re már évi 125 ezer lesz, s a későbbiekben 300 ezerre fut fel
A Peugeot 308 és 407 típusok sorozatgyártása idén ősszel kezdődik meg minden valószínűség szerint, a Citroën C4 szerelése pedig júniusban, míg a Mitsubishi alapjain nyugvó C-Crosseré szeptember derekán. A Mitsubishi teljes gőzerővel szeptemberben-októberben kezdi meg a termelést a közös gyárban.
Még pár adattal dobálózás, mert az sosem baj: a francia konszern az alaptőke 70, a Mitsubishi 30 százalékát jegyzi, a gyár alapkövét tavaly nyáron rakták le. A Peugeot 308 és a Citroën C4 típusú gépkocsikat máris bevonták a kedvezményes hitelekkel vásárolható járművek körébe, valamint a roncsprogramba, amely Oroszországban most azért akadozik, mert nincs elegendő új autó az igények kielégítésére.
|
|
|
Madar Sándor 1 hete új blogbejegyzést írt: Kihagytak egy fontos alkatrészt ebből a Peugeot-ból
Csörgő Attila írta 3 hete itt:
Sziasztok! Van egy 508-as Peugeotom es nincs fütes benne. Elöszöra jobb oldalon ment el aztan a bal oldalon is szep lassan. Jart mar valaki igy? Van valamiötlet,hogy mi lehet a gond? Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Sajószegi Ferenc írta 4 hete a(z) Peugeot szervíz fórumtémában:
Üdvözlöm! Rifter tulajdonos vagyok! Dízel, start-stop ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jön, jön, jön: ősszel itt van a Peugeot 508!
Peugeot iOn: a világ legkörnyezetbarátabb autója!
Peugeot koncepcióautó: HR1!
Peugeot RCZ: elhódíthatja az Audi TT-re ácsingózókat?