Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Harminc-negyven újságíró, köztük ha jól veszem ki, magyarok is elvihették egy körre a Peugeot új luxuslovát.
Baszkföldtől délre, a híres borvidékeken lehetett nyomulni a francia autógyár új csodajószágával, és aki csak tehette, kapva kapott is az alkalmon. Persze mindenki figyelt is a paripára, hiszen esős időben vihették tesztvezetésre, de egy-két keresztbeállásáson kívül úgy adták vissza, ahogyan megkapták.
Az újságírók véleménye nagyjából egyöntetű volt: parádés a gép, szinte már csak nyerítenie kéne. Bár voltaképpen nyerít, mert kapásból van benne egy hangzáserősítő, ami a nagyobbik 4 hengeres turbómotor rezgését változtatja versenyautósan vadállatiassá (egy membránnal és egy rezonátorcsővel). A kétféle 1,6 literes, a 156 lóerős THP és a 200 lovas THP VTi közül azonban csak ez a legutóbbi kapja meg a spéci sound systemet az ún. "sportcsomag" részeként, amelyben van még egy két centivel kisebb átmérőjű kormánykerék, egy frankón rövidebb váltókar és nagyobb féktárcsák. Sőt, az első futóműben a 407-től származó kerékagyat és alsó lengőkart is viszontláthatják ennek a változatnak a jövőbeni vásárlói.
De a másik két verzió sem éppen satnya, mert bár teljesítményük kisebb, szakítanak ezek is, mint a szélvész. Ebben a galériában van néhány kép, itt meg egy masszív videó az egyik tesztvezetésről. Yippi-ka-yey, motherfucker! :)
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
2014-ben jöhet a Peugeot 208 GTI
Janika, a hétszeres bajnok újra itthon - egy csodás Peugeot nyergében! ;)
Igazgatóváltás a Peugeot-nál
Peugeot: a világ legszebb autója 2009-ben!