Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A
Peugeot szándéka szerint bizonyos szexi irányvonalat vitt az MPV (Multi Purpose Vehicle) szegmensbe, annak is az új HX1-re keresztelt tanulmányautójába, melynek világpremierje 2011. szeptember közepén volt a 64. Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon.
A HX1 hatásos formatervéből már a jövőbeli Peugeot-k külsejére és stíluselemeire lehet következtetni. Tanulmányautóhoz méltón olyan meglepő trükköket tud, melyeket egyhamar biztosan nem látunk szériagyártású autón. Első ajtajai például felfelé, a hátsók oldalra nyílnak, azt az illúziót keltve, mintha egy bársonyfüggöny tárulna fel egy klubszoba bejáratánál.
A Peugeot új tanulmányautója, a HX1 szexisen lapos karosszériával játssza az egyterűt.
Idomai: 1,373mm magas, 1,990mm széles és 4,954mm hosszú.
Háromszor két ülést kapott és középen szökség esetén még egy pótülést is ki lehet alakítani. Belül bőr és fém nyújt minőségi benyomást meg prersze a minibár és a kávéautomata.
Hála a HX1 optimalizált aerodinamikájának, az MPV koncepció 0,28 Cd-jű, ami ilyen típusú és méretű járműnél alacsonynak számít.
A jövő formatervén kívül a franciák ígéretes dízel hibrid hajtásláncát is népszerűsíti a koncepció az orrába szerelt 295 lóerős összteljesítményű Hybrid4 rendszerrel, amely egy 2,2 literes dízelmotorból és egy 94 lóerős elektromotorból áll, amely a hátsó kerekeket hajtja, hasonlóan a 3008 hibridhez.
A nagyteljesítményű családi utazóautó úttartását egy automatikusan kiemelkedő hátsó légterelő segítené, ha egyszer gyártani kezdenék. Erre semmi esély, a HX1-et kifejezetten a Frankfurti Autószalonra készítették, ahol a márka standjának főszerepe lesz a HX1 egyetlen karrierje.
A Peugeot IAA-n bemutatott másik kocsija, a 508 RXH környezettudatos Crossover, szintén nagy népszerűségnek örvendett a kiállításon.
Az egyedi
stílus és az innovatív HYbrid4 motor az alábbi tulajdonságokat nyújtja az 508 RXH-nak:
- 200 LE,
- négykerékhajtás,
- 100 százalékig elektromos üzemmód,
- kilométerenként 109 grammnál kisebb CO2-kibocsátás.
A hamarosan
megjelenő 508 RXH tovább emeli a Peugeot modellkínálatának színvonalát,
megerősítve a márka technikai és környezetvédelmi elhivatottságát.
Az
új modell sajátos formaterve az all road autók világát idézi. Az
egyedülálló és kifinomult RXH hasmagassága nagyobb, karosszériája
szélesebb, mint az 508 alapváltozaté. Különlegességét fokozza az
éjjel-nappal remekül látható, két egyedi ledes lámpasor, amelyek 3-3
függőleges karmot formáznak a markáns, hullámzó hűtőrács két oldalán.
Az exkluzív kidolgozás és felszereltség
összhangban van az autó felsőkategóriás és csúcstechnikás
pozicionálásával. Gazdag felszereltségének köszönhetően (kulcs nélküli
ajtónyitás és indítás, elektromos ülések elöl, vetített kijelző, 18-as
keréktárcsa, panoráma tető, hangszigetelő, ragasztott és sötétített
oldalablakok, WIP Nav Plus navigációs rendszer stb.) kifinomultság érzete várja az utazókat.
Peugeot 508 RXH dízel hibrid
A
kizárólag 2.0 l HDi FAP HYbrid4 hajtáslánccal, a világ első
dízel-hibrid motirizációjával kínált 508 RXH a vezetés örömét és a
szabadságot testesíti meg. A 200 lóerőnek (147 kW), az
összkerékhajtásnak és a 450 Nm nyomatékmaximumnak köszönhetően az 508
RXH a legkülönbözőbb minőségű utakon, számtalan célra használható. És
még ennél is tovább megy, hiszen a városi használatban ideális, 100
százalékig elektromos hajtással új távlatot nyit a szegmensében.
A
hibrid hajtás a fogyasztást 100 kilométerenként 4,2 liter alá, a
CO2-kibocsátást pedig kilométerenként 109 gramm alá csökkenti vegyes
ciklusban.
A Frankfurti Nemzetközi Autószalonon most bemutatott 508 RXH 2012 tavaszától már rendelhető is lesz.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
2010 végén jön a Peugeot iOn
A modern klasszikussá vált Peugeot 205 rövid története
Boldog Karácsonyt!
40 éves a Peugeot 205