Peugeot: Háromhengeres turbómotor és dupla kuplungos automata érkezik a PSA-tól

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A PSA Peugeot Citroën csoport legutóbbi stratégiai döntése szerint közép- és rövidtávon erőteljesen befektet a hajtásláncok fejlesztésébe, illetve a Fiattal történő együttműködést is befejezi 2017-ig.

 

network.hu

A gyártó 2014-ig 220 millió eurót fektet be egy vadonatúj duplakuplungos automataváltó fejlesztésébe, amely a valenciennes-i üzemben történik majd. Az új hétsebességes egységből évi 400 000 legyártását tervezik, és néhány év leforgása alatt a modellpaletta minden tagjába bekerülhet majd. E projekt keretében a PSA Peugeot Citroën fejleszti a sebességváltókra specializálódott tervezőközpontot is. A valenciennes-i termelőüzem területén működő, kutatással és fejlesztéssel foglalkozó egységnél jelenleg körülbelül 50 mérnök és technikus dolgozik; ez a létszám 2013-ig 110 főre emelkedik. A fejlesztés célja, hogy növelje a csoport szerepét az automataváltók egyre fontosabb szegmensében.

A duplakuplungos automataváltó a legtöbb modellben visszaköszönhet.

 

A fentieken kívül a PSA Peugeot Citroën három év alatt mintegy 135 millió eurós beruházást kíván megvalósítani a douvrin-i Française de Mécanique nevű üzemben. 2013-ban ebben az üzemben kezdődik meg az új háromhengeres benzines turbómotor gyártása, 320 000 darabos éves kapacitással. Az új turbóváltozat a lotharingiai Metz-Trémeryben gyártott egyliteres, 70 lóerős szívómotorok „párja” lesz; utóbbiakból 640 000 készül egy évben.

 

Ami pedig a Valenciennes-hez közeli Hordain-ben található Sevelnord vegyes vállalatot illeti: a PSA Peugeot Citroën és a Fiat 2017-ig folytatják az együttműködést, de azt követően már nem újítják meg a szerződést. A Fiat és a PSA Peugeot Citroën érintett modelljei (a Peugeot Expert, a Citroën Jumpy és a Fiat Scudo) fejlesztési stratégiája annyira eltérően alakul a jövőben, hogy a vegyesvállalat további működtetése nem indokolt.

A 100 lóerős, háromhengeres, egyliteres turbómotort a kisebb modellekben láthatjuk viszont.

 

A PSA Peugeot Citroën és a Fiat partnersége ugyanakkor a másik közös haszongépjármű-modell esetében folytatódik: a Peugeot Boxert, a Citroën Jumpert és a Fiat Ducatót az olaszországi Val di Sangróban 2019-ig tovább gyártják.

Címkék: citroen fiat hajtáslánc hírek peugeot psa

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu