Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Kovács Barnabás | 0 hozzászólás
A PSA Peugeot Citroën csoport legutóbbi stratégiai döntése szerint közép- és rövidtávon erőteljesen befektet a hajtásláncok fejlesztésébe, illetve a Fiattal történő együttműködést is befejezi 2017-ig.
A gyártó 2014-ig 220 millió eurót fektet be egy vadonatúj duplakuplungos automataváltó fejlesztésébe, amely a valenciennes-i üzemben történik majd. Az új hétsebességes egységből évi 400 000 legyártását tervezik, és néhány év leforgása alatt a modellpaletta minden tagjába bekerülhet majd. E projekt keretében a PSA Peugeot Citroën fejleszti a sebességváltókra specializálódott tervezőközpontot is. A valenciennes-i termelőüzem területén működő, kutatással és fejlesztéssel foglalkozó egységnél jelenleg körülbelül 50 mérnök és technikus dolgozik; ez a létszám 2013-ig 110 főre emelkedik. A fejlesztés célja, hogy növelje a csoport szerepét az automataváltók egyre fontosabb szegmensében.
A fentieken kívül a PSA Peugeot Citroën három év alatt mintegy 135 millió eurós beruházást kíván megvalósítani a douvrin-i Française de Mécanique nevű üzemben. 2013-ban ebben az üzemben kezdődik meg az új háromhengeres benzines turbómotor gyártása, 320 000 darabos éves kapacitással. Az új turbóváltozat a lotharingiai Metz-Trémeryben gyártott egyliteres, 70 lóerős szívómotorok „párja” lesz; utóbbiakból 640 000 készül egy évben.
Ami pedig a Valenciennes-hez közeli Hordain-ben található Sevelnord vegyes vállalatot illeti: a PSA Peugeot Citroën és a Fiat 2017-ig folytatják az együttműködést, de azt követően már nem újítják meg a szerződést. A Fiat és a PSA Peugeot Citroën érintett modelljei (a Peugeot Expert, a Citroën Jumpy és a Fiat Scudo) fejlesztési stratégiája annyira eltérően alakul a jövőben, hogy a vegyesvállalat további működtetése nem indokolt.
A PSA Peugeot Citroën és a Fiat partnersége ugyanakkor a másik közös haszongépjármű-modell esetében folytatódik: a Peugeot Boxert, a Citroën Jumpert és a Fiat Ducatót az olaszországi Val di Sangróban 2019-ig tovább gyártják.
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
IV. French Fest
Tavaszi Franciázás 2k18
A Peugeot a legbiztonságosabb autó
Friss hírek