Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sportkocsi jellegét illetően semmi kétség! A modell egyediségét
hangsúlyozza a csillogó fekete hátsó kötényből kiálló, trapéz alakú,
kettős kipufogóvég. Az ablakok dinamikus vonalvezetésű krómszegélye az
illusztris 205 GTi előtt tiszteleg. A hátsó oszlopon büszkélkedik a GTi
logó, vörössel kiemelt króm környezetben. Akármilyen legyen is a kocsi
fényezése, ez a vörös szín jelenik meg a féknyergeken, a hűtőmaszk
alján, a csomagtér-ajtó és a hűtőmaszk Peugeot feliratán. A csillogó
fekete hűtőmaszk rácsa és a krómbetétek az autóversenyek pepita
zászlóját idézik.
A króm csillogása vonzza a tekintetet a fényszórók szegélyére, a hűtőrács felső részére és a visszapillantókra.
Az
utastérben ugyanez a sportos hangulat fogad. Már az ajtó kinyitásakor
szembeötlik a Peugeot küszöbfelirat. A vörös, a fekete és a selymes króm
színeket kombináló utastér stimulálóan hat az érzékeinkre. Mindenhol
piros GTi hímzések csábítanak, gyönyörűek a legkisebb részletek is.
Határozottan sportosak a Club Nappa bőrrel és Caro szövettel
kárpitozott, piros vonallal díszített ülések. Hasonló varrást látunk a
puha fekete, piros díszöltéssel díszített bőr hatású anyaggal bevont
műszerfalon, melyen a piros és a fekete játéka az ajtóborítással
harmonizál. Az autó menetparamétereit a magasra helyezett műszerfal
vörös fénydiódákkal megvilágított, krómkeretes óráiról olvashatja le a
vezető. Számlapjukat pepita zászlós motívum dobja fel, a csiszolt
alumínium hátlapon a fehér mutatók alig várják, hogy a vörös
határértékig lendüljenek.
A vezetőt szinte magához öleli az
ülés, az üléspozíció önmagáért beszél. A fekete biztonsági öv pirossal
szegélyezett, az alumínium pedálsor és lábtámasz alatt csúcsminőségű,
piros varrású fekete szőnyegre támaszthatja a lábát. ösztönösen ragadja
meg a vezető a fekete, bőrrel bevont, piros öltésekkel díszített
kisméretű kormányt. A kéz automatikusan, azonnal rátalál a váltókar
vörösbetétes alumíniumgombjára és a díszöltéses bőrrel bevont
kézifékre. A
kormányon piros bőrcsík jelzi az egyenes helyzetet, a hüvelykujjat
mélyedés tartja, a GTi logó pedig mintha csak arra várna, hogy azonnal
induljunk! A 208 GTi vezetőjét egyedülálló vezetési élménnyel
örvendezteti meg az érzés, hogy szinte egységet alkothat az autóval. A
rugók, a lengéscsillapítók hangolása, a stabilizátor, a megerősített
első bölcső és a merevített hátsó kereszttartó – egyedül erre a típusra
jellemzők. A tovább fejlesztett futómű kanyarról kanyarra tökéletes
pontossággal tartja az úton a rendkívüli reakciókészségről árulkodó,
fürge kis sportkocsit. A feszesebb kormánymű által irányított első
futómű tökéletesen és precízen adja vissza az útról érkező
információkat. A remekül beállított, sportos futómű ideális úttartással
párosul.
A 205/45-ös gumikkal felszerelt 17 colos, festett és
mattra lakkozott Carbon „gyémánt” kerekeket elöl 302, hátul 249 mm-es
hűtött féktárcsa lassítja. A dinamikus szellőzőnyílások kiválóan hűtik a
fékeket, így a fékerőt minden körülmények között maximálisan ki lehet
használni. Bármilyen fordulatszámon zene füleinknek az 1.6 THP 200 LE
benzinmotor átdolgozott kipufogójából áradó, jellegzetes hang! A rövidre
áttételezett, hatfokozatú váltóval a leghatékonyabban használható ki a
rendelkezésre álló 275 Nm és a 147 kW (200 LE) erő az ülésbe préselő
gyorsulással együtt: a 208 GTi 7 másodpercen belül gyorsul nulláról
százra, míg az állórajtos 1000 métert 27 másodperc alatt teszi meg. Nem
kevésbé lenyűgöző a rugalmassága; az ötödik fokozatban kevesebb, mint 7
másodperc alatt gyorsul 80-ról 120 km/órára.A
kiváló teljesítmények elérésében komoly szerepe van a 208 GTi kis
súlyának. A mindössze 1160 kg önsúlyú autó részéről szinte hőstett a
mindössze 139 g/km CO2-kibocsátás. Az örömautózásra termett, erős és
biztonságos, játékos sportautó komoly hanggal, egy remek lejtőshátú
alakjában nyújt élvezetet vezetőjének, akinek biztonsága felett a
teljesen kikapcsolható ESP őrködik.
Forrás:www.holvezessek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Tökölön próbáltuk ki, hogy megy a Peugeot 208 GTi
210 éves a Peugeot
Tavaszi Franciázás 2k19
Hetente autós találkozó