Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Peugeot az új 308-as életre hívásával belenyúlt a jóba, hiszen nem sokkal Az Év Autója díj átadása után arról írhattunk, hogy a gyártó pluszműszak beállításával tudja csak kielégíteni a megrendeléseket.
A hamarosan érkező új motorok egyike fogyasztási rekordot döntött. A 308-as motorháza alá az új 1.2 PureTech benzinmotort szerelték be, amely háromhengeres, és turbótöltő lélegezteti. A kísérlet során a francia kompakt több mint 1800 kilométert tudott megtenni egy tank benzinnel, ami 2,85 literes átlagfogyasztásnak felel meg.
Sikerrel zárultak a tárgyalások a Peugeot és Citroën márkákat tömörítő PSA csoport és a Dongfeng Motor Group között; a kínai autóipari óriás 80 millió euróért vásárolt 14 százalékos részesedést a francia cégcsoportban.
Összesen hárommilliárd euró értékű tőkeemelésre vonatkozó megállapodást a PSA (Peugeot/Citroën) és a kínai Dongfeng Motor Group, amellyel egyébként mintegy két évtizedes együttműködés köti össze a francia csoportot.
|
|
10 százalékos részesedést szerezhet a Dongfeng, írja a Bloomberg, miután 500 millió eurós befektetést hajthat végre a francia gyártóban.
Ahogy a vén Bruckner Szigfridtől, úgy ettől a kis SUV-tól sincs miért félniük az erdőlakóknak: senki sem merészkedik vele terepre, hiszen nem is rendelhető hozzá összkerékhajtás. Cserébe viszont épített úton nagyon ügyesen mozog a 2008-as, ráadásul praktikus, egész csinos, és megfizethető - legalábbis akkor, ha nem ragaszkodunk a full extrás kivitelhez.
Bővebben itt:http://www.origo.hu/auto/20131212-a-fajos-fogu-oroszlan-peugeot-2008-1-6-e-hdi-teszt.html
8 százalék mínuszban, az elmúlt 3 napot összesítve pedig 20 százalék esést könyvelhet el a Peugeot, francia autógyártó, a befektetők egy esetleges tőkeemeléstől tartanak. Csökkenő árbevétel-kilátásokról adott számot a Louis Vuitton, luxusipari óriás.
http://www.siofokinapilap.hu/cikk/Hatramenetbe_kapcsolt_a_Peugeot/149777/
A neve maradt a régi, de a második generációs Peugeot 308 most már aztán tényleg a Golf babérjaira tör. Fogyott egy csomót, a kormánya kicsi, s októbertől lesz kapható.
Az oroszlános történelemben eddig úgy volt, hogy minden új modell új nevet is kapott – na, ezen a szokáson változtat a 308-as. Elődjénél elegánsabb, rövidebb és − sokkal − könnyebb, ergo takarékosabb is. A Peugeot 208-hoz hasonlóan, annál egy számmal nagyobb ruhában minőségi alternatívát kíván állítani akár a kategória királyának, a VW Golfnak, s ennek megfelelően szinte minden porcikájában új
A legnépszerűbb kompakt kategória képviselőjeként − a Mazda3 mellett − a második generációs Peugeot 308 a Frankfurti Autószalon legkomolyabb újdonsága, s egyben az európai Év Autója 2014 díj egyik fő várományosa.
Versenyautó-tapasztalatok alapján hozták össze a Peugeot 208 Hybrid FE hibrid hajtását.
A Frankfurti Autószalonon mutatja be a Peugeot a 208 Hybrid FE
tanulmányt, amelynek egyik különlegessége, hogy az elkészítésében a
Total olajipari cég is szerepet vállalt, azaz saját maga alatt vágja a
fát, hiszen az autó különösen alacsony fogyasztású.
A „Mission 49-8” névre hallgató célkitűzés lényege, hogy a fogyasztást 2,1 l/100 km alá (49 g/km-es CO2-kibocsájtás) vigyék, miközben az autó kevesebb, mint 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra.
Csak a szeptemberi Frankfurti Autószalonon fog debütálni, de Szlovéniában már lencsevégre kapták az új Peugeot 308-ast.
Ha minden igaz, hivatalosan a szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatja be a Peugeot az új, a második generációs 308-as kompaktját, amiről ebben a cikkben voltaképp már mindent megírtunk, amit előzetesen csak tudni lehetett. Most viszont utcán kapták lencsevégre az alapos diétára fogott ferdehátút, mégpedig Szlovéniában, Ljubljanában.
A PSA friss moduláris padlólemezén érkező, formájával a 208-ast és némiképp a VII-es Golfot is idéző 308-as − talán sajnos − ugyanazt a mini kormánykereket és a magasra emelt óracsoportot kapta, mint a kistestvér (és a 2008), a középkonzolt pedig 9,7 colos érintőképernyő uralhatja.
Bizonyos testalkattal és vezetői pozíciót beállítva a műszerfal
egy részét simán kitakarja a kormány (fotók: avtoarena.si)
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_
A franciák nem kis örömmel jelentették be nemrég, hogy akkora a kereslet a 2008-as crossoverre, hogy csutkára kell tekerni a mulhouse-i gyártósorokat, hogy győzzék a terhelést. Az történt ugyanis, hogy a sorozatgyártás megkezdése után nem sokkal máris 26 000 megrendelés érkezett az autóra. Ennek legnagyobb része természetesen Franciaországból, de német és olasz kuncsaftok is bő 3-3000 darabot rendeltek belőle, ráadásul a többséget magas felszereltséggel.
A Peugeot mindig is elismert szereplője volt a kompakt modellek kategóriájának, bár a legendás 306 után a 307 nem ismételte meg a sikereket. A most bemutatkozott 308-nak a jelek szerint minden esélye megvan erre.
Lendületbe jöttek a franciák. Ismét sikerült szerződtetni néhány igen tehetséges dizájnert, és a márka elmúlt években kidolgozott vonalait egy újabb, szemkápráztató formába önteni. Az új 308-as minden porcikáján látszik az igényesség, az átgondoltság.
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás