Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Versenyautó-tapasztalatok alapján hozták össze a Peugeot 208 Hybrid FE hibrid hajtását.
A Frankfurti Autószalonon mutatja be a Peugeot a 208 Hybrid FE
tanulmányt, amelynek egyik különlegessége, hogy az elkészítésében a
Total olajipari cég is szerepet vállalt, azaz saját maga alatt vágja a
fát, hiszen az autó különösen alacsony fogyasztású.
A „Mission 49-8” névre hallgató célkitűzés lényege, hogy a fogyasztást 2,1 l/100 km alá (49 g/km-es CO2-kibocsájtás) vigyék, miközben az autó kevesebb, mint 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. Ez egyébként a névben szereplő FE-ben is megtestesül, ahol az F a fun, tehát élmény, az E pedig az efficiency, vagyis hatékonyság szavakat jelenti. A tanulmányt egyébként a Peugeot versenyrészlege készítette el, akik első körben 200 kg-ot faragtak le a 208-as tömegéből különleges műanyag alkatrészek használatával, majd a Peugeot 908 Hybrid versenyautóval szerzett tapasztalatok alapján összehoztak egy benzin-elektromos hibrid hajtást az 1,2 literes, háromhengeres benzinmotor felhasználásával – utóbbinál különleges felületkezelési eljárásokat végeztek egyes alkatrészeken a belső súrlódás csökkentése érdekében. A Peugeot 208 Hybrid FE esetén még optimalizálták az aerodinamikát, és fokozott teljesítményű fékenergia-visszatáplálást alkalmaznak.
http://www.automotor.hu/hirek/gyors-es-takarekos-a-peugeot-208-hibrid-511168
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Új fiú a belső sávban - GT 2011 2.2 HDi
Madar Sándor új linket töltött fel: Összehasonlító - 2011 2.0 HDi
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 208 1,6 HDi: ráció és érzelem
Peugeot 208: Genf francia sztárja
A Peugeot 208 bevezetése: szakítás a hagyományokkal
210 éves a Peugeot