Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Újra a nőket célozza a kis Peugeot. Egész fegyverarzenálja van a gyengébbik nem megbabonázására. A 206 hangos sikere annak ellenére letagadhatatlan, hogy műszaki szempontból nem volt egy műremek, és akkor még finoman fogalmaztam. De ez a vásárlóközönséget nem érdekelte, mert ők egy divatos és olcsó kisautót akartak. Nem kell mondanom, hogy ez a közönség elsősorban a gyengébb nem képviselőiből állt. Talán ez az oka annak hogy a 207-esnél elmaradt a tüzijáték. Felnőttesebb, unisex autót készítettek és ezzel sok rajongót elvesztettek. A Peugeot 208 megint inkább a nőknek szól és több szempontból is visszatér a 206-os filozófiájához. A legfontosabb, hogy jelentős súlycsökkentést sikerült elérniük, így a benzines modellek egy tonna alatt tudtak maradni. A kipróbált dízel is csak 1080 kilogramm, szemben a 207-es ugyanilyen motorral szerelt változatának 1253 kilós súlyához képest. Persze ebben az is benne van, hogy a hossza hét centivel rövidebb, ami jelentős méretváltozás. Érdekes, hogy a padlólemez és a tengelytáv változatlan, ami azt jelzi hogy itt azért spóroltak.
Forrás: Szabadföld.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 208: Genf francia sztárja
A Peugeot 208 bevezetése: szakítás a hagyományokkal
Gyors és takarékos a Peugeot 208 hibrid
Nagyon viszik a 2008-as Peugeot-t