Peugeot: Bemutatjuk az új Peugeot 308 SW-t

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

A Peugeot mérnökei és formatervezői egy dinamikus megjelenésű, alacsonyra ültetett, előkelő és sportos, nagyméretű kombit terveztek és rajzoltak meg.

Az új 308 SW átveszi a limuzin változat i-Cockpit vezetőhely kialakítását, ami innovatív, határozottan modern és letisztult utasteret eredményez. Az új EMP2 platform nagyfokú rugalmasságát kihasználva az új Peugeot 308 SW a tágasabb utastér és a kategória legnagyobbjai közé tartozó csomagtartó kialakítására használja nagyvonalú méreteit. A csomagtér rendkívüli praktikusságával és példás variálhatóságával is kitűnik.

A példamutató tervezésnek, valamint az új, gazdaságos PureTech és BlueHDi motoroknak, a gazdag felszereltségnek és kimagasló minőségének köszönhetően az új Peugeot 308 modelleket az európai szaksajtó az európai „Év autója 2014” díj odaítélésével üdvözölte.

Teljesen megújuló kombi piac a C szegmensben

A Peugeot tovább folytatja termékoffenzíváját az új 308 SW-vel, amely a remekbe szabott formatervet a minőséggel és a praktikummal ötvözve tovább növeli a 308 sikerét, a márka exkluzivitását. - Xavier Peugeot, a Peugeot termékigazgatója

A Peugeot évtizedek óta jelen van az új Peugeot 308 SW kategóriájában, a C szegmens kombijai között. Az 1969-ben megjelent 304 kombi óta a 300-as sorozat valamennyi nemzedékében napvilágot láttak a kombi változatok is.
A C szegmensben változatlan a kombik aránya, Európában évek óta tíz százalékot képviselnek a szegmensen belül, még a crossoverek és egyterűek megjelenése és előretörése sem befolyásolta a kombik részarányát.
Rendkívül összetett szegmensről van szó, ahol a limuzinokkal ellentétben nincs igazán «kategóriavezető». Idén az egyedüli jelentős újdonságot a Peugeot 308 SW érkezése jelenti.

A kombi ügyfélkör a legfiatalabb, a legdinamikusabb és a « legférfiasabb » a C szegmensen belül. Vásárlói körét zömében autójukat intenzíven használó (a legtöbbet autózók a szegmensben) dolgozó párok alkotják, gyerekkel vagy anélkül. A sokoldalú felhasználhatóság ugyanolyan fontos számukra, mint a kényelem, a vezetési komfort és az autók stílusa.

peugeot 308 sw 013

Az új 308 SW a szegmens alapját alkotó négy fő értéken, a formaterven, a hatékonyságon (beleértve a praktikusságot), a vezetés élményén és a minőségen keresztül megfelel azoknak az elvárásoknak, amelyeket ez az ügyfélkör támaszt.

Lendületesen áramló, dinamikus formaterv, elegáns és sportos külső vonalvezetés

Az új Peugeot 308 SW-t a limuzinnal egy időben ugyanaz a csapat rajzolta meg, így miközben átveszi az alapváltozat összes erényét, például a lendületes és modern formatervet, egyedi stílussal ruházza fel a rendkívül kifejező és ígéretekkel teli, jellegzetes dinamikus kombi karosszériát. - Gilles Vidal, a Peugeot formatervezési igazgatója

Akárcsak a limuzin tervezésekor, a Peugeot szakemberei ezúttal is az egyszerűséget, a kiegyensúlyozottságot és a lendületességet kívánták hangsúlyozni a formaterven. Talmi csillogástól mentes az új Peugeot 308 SW, nyoma sincs hivalkodó agressziónak. A figyelmet az első pillanattól az autó szemet gyönyörködtető vonalvezetése és az anyagok kidolgozásának minősége köti le.

A Peugeot 308 SW eleje teljes rokonságot mutat a limuzinnal. Visszaköszön a krómkeretes hűtőmaszk és a rendkívül finoman formált fényszóró, amely a Peugeot márka markáns stílusjegyeként egy csúcsragadozó tekintetét idézi. A kizárólag fénydiódákból álló fényszóró (fényszórónként 31 fénydióda), amely alapfelszerelés a magasabb felszereltségi szintű változatokban, modern és messziről felismerhető, markáns stíluselemként jelenik meg.

A Peugeot 308 SW oldalnézete karcsú és lendületes. A tengelytávot (+ 11 cm a limuzinhoz képest) és a hátsó túlnyúlást (+22 cm a limuzinhoz képest) meghosszabbították, ezzel a Peugeot 308 SW egyike a szegmens legdinamikusabb és legkiegyensúlyozottabb kombi modelljeinek.

Az oldalvonal lendületességét az elegáns krómozott ablakszegély emeli ki, amely az oldalüvegek mentén teljes ívben végigfut. A nagyméretű, hátsó oldalablakok egybefüggő keretbe kerültek. Ez a technikai és stílusbeli megoldás, amit jelenleg néhány magasabb szegmensbe tartozó kombiban alkalmaznak, nagyban meghatározza az oldalnézet letisztult dinamizmusát.
A modell másik jelentős újítása, hogy a hátsó ajtókról elhagyták a kisablakot, ami egyszerűségében harmonikus oldalnézetet eredményezett.

peugeot 308 sw 014

Az oldalnézet dinamizmusát tovább fokozza a tető esése, valamint a hátsó rész és a hátsó szélvédő csapott szöge. Az alumíniumból készült, diszkrét és elegáns hosszanti tetőrudak tökéletes illeszkedése és arányai teszik fel az i-re a pontot és helyezi a Peugeot 308 SW-t a kivételes kombik világába.

A széles és lendületes hátsó rész hozzájárul az autó sportos megjelenéséhez. Akárcsak a limuzinban, a hátsó lámpák átnyúlnak az autó oldalára. A C szegmensben egyedülálló, rendkívül high-tech lámpák 42 opálfényű fénydiódát rejtenek. A féklámpákat három-három fénydióda, a hátsó lámpákat pedig összesen 48 fénydióda működteti. Formájuk még vonzóbbá teszi az autó külsejét; közvetlenül utalnak az 508 SW és az 508 RXH megjelenésére, egy családba helyezve ezzel az új Peugeot 308 SW-t a márka nagy kombi modelljeivel.

A tetővonal esése, a hátsó spoiler kialakítása, az 508-ból átvett, az autó karosszériájába tökéletesen belesimuló harmadik féklámpa, a tetőrudak hátrafelé haladó széttartása tovább fokozza az új Peugeot 308 SW szélességének érzetét.

Modern és világos utastér

Az új Peugeot 308 SW belső formaterve meglepően letisztult, modern. A belső tér az innovatív vezetőhely, a Peugeot i-Cockpit köré szerveződik, amely az intenzív dinamikai élményt garantáló kompakt kormányból, az információk könnyű leolvasása érdekében magasra helyezett műszeregységből, a magas középkonzolból, valamint az ösztönös vezetésre építő, nagyméretű, 9,7 colos érintőképernyőből áll.

Az anyagok, a textíliák, valamint az összeszerelés és a megépítés minősége a prémium kategóriás autók világába helyezi az új Peugeot 308 SW-t. A műszerfal borítása teljes egészében puha, a kormánykerék teljes bőr bevonatot kap a második felszereltségi szinttől, az utasteret pedig fekete lakk és selyemfényű krómozott betétek díszítik.

Egyedülálló letisztultságot eredményez a kapcsolók szinte teljes hiánya és a nemes anyagok felhasználása.
A hatalmas üvegfelületeken és az impozáns, 1,69 négyzetméteres panoráma üvegtetőn át beáramló fény rendkívül világossá teszi az új Peugeot 308 SW utasterét. A karosszéria oldalsíkjának tengelyében elhelyezett hosszanti tetőrudak fokozzák a szélesség érzetét. A panoráma tető teljesen elrejthető az elektromosan behúzható árnyékolóval.

peugeot 308 sw 016


Minden szinten tetten érhető a szépségre és a hatékonyságra való bámulatos törekvés

Az új Peugeot 308 SW-vel a márka a lehető legszebb módon tér vissza a kombi alapértékeihez. Az új 308 SW a lenyűgöző és dinamikus stílust rendkívül tágas utastérrel és csomagtartóval házasítja. - Vincent Devos, Peugeot 308 termékfelelős

Remekbe szabott utastér

Az alapváltozathoz hasonlóan az új Peugeot 308 SW is a PSA csoport új EMP2 platformján készül. Az « Efficient Modular Platform » szinte korlátlan szabadságot ad a tervezőknek a karosszéria hosszúságát illetően. A tengelytávot a limuzinéhoz képest két lépcsővel, azaz 11 cm-rel meghosszabbították, amit teljes egészében a hátsó tér, elsősorban a lábtér és a csomagtér növelésére használtak fel. A szélesebb hátsó ajtónyílás és a 29 mm-rel hátratolt hátsó üléspad sokkal könnyebbé teszi a beszállást.

A limuzinhoz képest 22 cm-rel megnövelt hátsó túlnyúlásnak köszönhetően a hátsó rész tökéletes egységét a következőkkel érték el:

-    a csomagtér mélységét jelentősen megnövelték, így mérete impozáns;
-    a csomagtérajtó hátsó domborulata egy árnyalattal nagyobb, mint a limuzinon, ami fokozott biztonságot és védelmet is nyújt az utasoknak.

Az így átalakított belső térben könnyen elférnek és jól érzik magukat a bentülők.

peugeot 308 sw 019

Kompakt és tágas kombi

A 4585 mm hosszú, 1804 mm széles és 1471 mm magas új Peugeot 308 SW ideális méreteket kínál a kombi szegmens ügyfélkörének alapvető elvárásaira, ezen belül is az utastér és a csomagtartó méretével kapcsolatos igényekre.
 (lásd a részletes leírást a 12. oldalon)

Az új Peugeot 308 SW nagyvonalú (ám a kategória kereteit nem túllépő) méretei a kategória egyik legtágasabb csomagterének kialakítását tették lehetővé.

A csomagtér mérete a kalaptartó alatt mérve 610 dm3 VDA 210 eljárás szerint (660 liter), megoszlása pedig a következő:

-    556 dm3 VDA 210 (590 liter ) a csomagtérpadló fölött;
-    54 dm3 VDA 210 (70 liter) a csomagtérpadló alatti rakodóhelyek között megosztva.
Az opcióként rendelhető « szükség » pótkerék esetén a csomagtértakaró alatti térfogat 47 dm3 VDA-ra csökken.

Egy szempillantás alatt sík padlójúvá alakítható csomagtér

A könnyű és magától értetődő használatot megkönnyíti a « Magic Flat » hátsó üléspad, amely alapfelszerelés minden új Peugeot 308 SW-ben. A rendszer előnye, hogy az üléspad két része azonnal lehajtható a csomagtartó oldalán található fogantyúkkal. A hátsó üléslap automatikusan lebillen, amivel a varázsütésre előállt sík padlóval 1660 köbméteres (VDA 214) csomagteret kapunk az alábbi megoszlásban:

-    1606 dm3 VDA a szőnyeg felett ;
-    54 dm3 VDA rakodóhely a szőnyeg alatt.

A Peugeot 308 SW csomagtartója nemcsak impozáns, hanem rendkívül praktikus is és remekül pakolható is.

peugeot 308 sw 023

l

Forrás: http://www.napimagazin.hu/bemutatjuk-az-uj-peugeot-308-sw-t

 

Címkék: auto peugeot 308

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu