Peugeot: Az utóbbi 20 év legjobb Peugeot-ja

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Az Év Autója díj a világon semmit nem mozgatott meg bennem soha, de azt meg kell hagyni, a legnagyobb szkeptikust sem kellene sokat győzködni arról, hogy nem a lepkék hordták össze a címet a 308-asnak. Pontosítanék: a 308-as kombinak.

A 308-as kombi ugyanis két dologban nyilvánvalóan üti az ötajtós 308-ast, és egyértelműen az okosabb választás, ha netán a cikket olvasva úgy érzi, van élet a VW-csoporton túl. Elsősorban (és ez a legszembetűnőbb az ötajtóshoz képest) azért, mert a formája elképesztően jó arányérzékkel eltalált, és maga a koherens elegancia. Abból a tömegből, amit a zavaros és kusza Focus, a hűvös, sablonos Golf, valamint a többszörösen elsütött Opel-forma ural jelenleg egyértelműen kilóg. Méghozzá felfelé.

 

Az orra éppen kellően agresszív, de nem levesestál méretű fényszórókkal, a sárvédőívek feletti gépháztető-vasalatok Bangle-szerűen rafináltak, a puttony, az ötajtóshoz képest 11 centiméterrel megnövelt tengelytáv, a merészen felfelé kanyarított harmadik ablaksor pedig már-már E-Klasse T-modellt idéz. Elképesztően jól áll neki ez a metálbarna, a hátsó lámpatestek pedig éppen annyira harapnak a sárvédőkbe, amennyire még nem gáz, és olyan finom, elnyúlt és elegáns módon, hogy a Fordnál felszisszentek, amikor meglátták.

Szép a selyemfényű díszléc az ablakok körül, a picike antenna, a tetőbe szinte belesimuló tetőkorlát, és persze a kétszínű, 17 colos alufelnik. Kortalan formának tűnik, és meggyőzően kelt egybenvan-érzést, csicsából is csak annyit visel, amennyi még nem ciki, mint egy jó kondiban lévő, francia háziasszony. Szerintem hibátlan, mert elég időtálló, nem kirívó és ebben a színben elegáns is.

 

A belseje sem rossz. Elegánsan tekintsünk el a kárpit színétől, ez mégis csak egy demóautó. Családi kombit épeszű ember világos szövetkárpittal nem vesz, ez akkora öngól, mintha Mike Tyson a saját fülét harapta volna le Holyfield-é helyett. Ellenben a gigantikus üveg panorámatetőért érdemes 150 ezer forintot adni, mert hatalmas térérzetet ad, ha behúzzuk az árnyékolót, akkor szinte feszengünk, pedig a 308 kombi nem kicsi odabent sem.

Tizenegy centiméter, ennyin múlt az, hogy meggyőződéssel mondom bárkinek a szemébe, hogy ne vegyen ötajtóst. Egyrészt rondább, másrészt nincs benne hátul hely. Oké, nem abszolút értelemben nincs, de a Golf-Astra páros érezhetően szellősebb, és nem nyom térdben, míg az ötajtós Peugeot igen. Ennek 11 centiméterrel hosszabb a tengelytávja, és ez csaknem plusz három centit adott a térdnek, így már elfogadható, sőt kényelmes is, mivel a háttámlák dőlésszöge is jól megválasztott. Nem fekszünk, de nem is ülünk egyenes derékkal, mint aki éppen lenyelt egy telefonpóznát.

Ha már a Golfot emlegettük, vegyük észre, mennyire ráéreztek a franciák, hogyan is kéne kinéznie mindennek, ami az ember előtt van egy autóban. Én felettébb üdvösnek tartom, ha a Volkswagen-féle letisztult, minimalista koncepciót követik, mert az jó. Sőt, mivel éppen túlestünk egy komolyabb kompakt-összehasonlító-teszten, nyugodtan mondhatom, az a legjobb. Legalábbis nincs olyan kollégám, aki bármi kivetnivalót is találna benne használhatóság terén.

 

Forrás:

http://totalcar.hu/tesztek/2014/07/29/peugeot_308_sw/

 

 

 

 

 

Címkék: auto peugeot

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu