Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A Peugeot 208-at arra tervezték, hogy eggyé váljon a vezetőjével, még több intuíciót, élményt, stimulációt adjon. Felébreszti az érzékeket, új megérzéseket teremt, és ellenállhatatlan, azonnali vágyat ébreszt a vezetéshez. Azonnali cselekvésre készteti az embert – amely arra ösztönzi, hogy teljesen átadja magát a vezetés élvezetének. A „Let Your Body Drive” így válik szuggesztív, az egész világnak szóló, és az új Peugeot 208 világát megjelenítő szlogenné.
Napjainkban gazdasági válság söpör végig a világon. Ez a válság úgy tűnik, hogy nem kerülte el a Peugeot gépkocsikat gyártó cégeket sem. Sajnos a válság következtében a piaci kereslet visszaesett, így csökkent a bevétel, ami megbillentette a gazdasági mérleget, nehézségeket okozva a cégek pénzügyi helyzetében.
A PSA Peugeot- Citroen vezetése jövő év végéig 7000 munkahely megszűnését vette tervbe Európában, ezen belül Franciaországban rekordszámba menő létszámleépítést tervez, amely eléri a 4000 főt is.
|
|
Ami sokáig elképzelhetetlen volt, egyre-másra kerülnek át Európából a komoly gépkocsi-fejlesztések. Már nem csak a gyártósorokat telepítik Kínába a nagy autógyártók, hanem a fejlesztő- és dizájnközpontjaikat is a Távol-Keletre helyezik át.
Jó példa erre a 2011. tavaszi Sanghaji Autószalonon debütált SxC névre keresztelt Peugeot crossover-tanulmány. Az autó teljes mértékig a Peugeot gyár kínai részlegében, a China Tech Center stúdióiban dolgozó nemzetközi formatervező csapat rajzolta meg.
Te megtervezed, a Peugeot megépíti - címmel indított fél éve dizájnversenyt a Peugeot. Nem csak autó formaterveket várnak, hanem kerékpár és teherautó terveket is (CBT).
A Peugeot egyik célja a dizájnversenyével az, hogy a középiskolások körében népszerűsítse a Peugeot márkát, valamint, hogy az autótervezés alapjaira fogékonnyá tegye ezt a korosztályt.
A verseny témája: A résztvevőknek egy olyan Peugeot gépkocsi formatervét kell előadniuk, amelyik 2018-ban alkalmas lesz a Dél-kelet Ázsiai piacokra.
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A
Peugeot szándéka szerint bizonyos szexi irányvonalat vitt az MPV (Multi Purpose Vehicle) szegmensbe, annak is az új HX1-re keresztelt tanulmányautójába, melynek világpremierje 2011. szeptember közepén volt a 64. Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon.
A HX1 hatásos formatervéből már a jövőbeli Peugeot-k külsejére és stíluselemeire lehet következtetni. Tanulmányautóhoz méltón olyan meglepő trükköket tud, melyeket egyhamar biztosan nem látunk szériagyártású autón.
1 hónapja mutatták be a Peugeot La Mans-ra szánt 908 Hybrid 4 villannyal működő versenyautóját és már is megfutotta első tesztjét ez a csoda autó. A próbára a portugáliai Estoril versenypályán került sor. A pálya 300 km hosszú. Az autót Nicolas Minassian, Stéphane Sarrazin és Alexander Wurz vezette. Bruno Famin a csapat technikai igazgatója a tesztet jónak minősítette. Elmondása szerint csak az egységek működését akarták ellenőrizni, nem akartak túl sok kilométert megtenni.
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Eltűnődtél már, hogy mért pont ilyen formái vannak a korábbi és jelenleg futó kocsiknak? Hogyan és mért pont így alakultak ki? Ha érdekel a válasz, vegyél részt az alábbi, igazán különleges előadás-sorozaton.
"A szépség a léleknek szól, a sebesség a szenvedélynek, az autológia a szenvedélyes autórajongóknak."
A november 12-én megrendezésre kerülő workshop célja az autódesign mérföldköveinek látványos és újszerű bemutatása.
13 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Megérkezett az új Peugeot 508-as. Az új német dizájn inkább elegánsnak tűnik, mint unalmasnak. Lehet nosztalgiázni, mivel a hátsó lámpák felidézik a kilencvenes években gyártott kocsik farait. Látványos rajta a nappali LED menetfény + xenolámpa combo. Fényágyúja hét diódából áll és így hipermodern kategóriába sorolható. A Peugeot jellemző fehér műszeregység itt is felfedezhető: a klasszikus fehér számlap, piros mutató, narancssárga fény. A head-up display a műszerfal előtt egy kis plexit lapra vetíti ki a sebességet és a tempomat adatait.
Sok külföldi lap mellett a Motorsport és az Origo is közölte a nagy hírt, hogy jövőre Räikkönen indulhat a 24 óráson. Saját mondása szerint nagyon szeretne visszatérni a pályaversenyzéshez.
A Turun Sanomat arról ír, hogy a Citroën testvérmárkája, a Peugeot szerdán a Le Mans-i autóját adja a finn pilóta kezébe, a teszt a versenyző felmérését szolgálja majd, ha jól teljesít, jövőre akár már a 24 órás versenyen, vagy a Le Mans-széria valamelyik másik futamán is feltűnhet Räikkönen.
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu