Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Peugeot háromkerekűnek kinéző, de valójában négykerekű elektromos meghajtású roadster-prototípusa, az EX1 pénteken megdöntötte a körrekordot a Nürburgring-Nordschleifén.
A Peugeot EX1-est egy francia autóversenyző, Stéphane Caillet vezette körbe 9:01,338 perc alatt a 20,8 kilométeres legendás aszfaltcsíkon az Eifel-hegységben. Ez az idő több mint 50 másodperccel jobb, mint a korábbi elektromos autó rekord.
Átlagsebessége elérte a 138,324 km/órát, pedig az időjárás nem könnyítette meg a dolgát Caillet-nek: szemerkélt az eső, és hideg is volt.
13 éve | Csontos Gábor | 3 hozzászólás
Nagy szívfájdalmam, hogy még nem érkezett meg hozzánk a Peugeot 207 Hoggar. Ugyan már tavaly piacra került, itthonmég nem sokat hallhattunk róla.
A zárható platójú pick-up, egyelőre még mindig csak Brazíliában, a fejlesztés hazájában kapható, de a remény hal meg utoljára! Az 1151 liter térfogatú, és 742 kilogrammal terhelhető platóhoz kialakítottak a hátsó futómű elé egy fellépőt is. Kétféle benzinmotorral kapható 1,4 literessel, és 1,6 literessel.
|
|
Újabb nehézbombázó a Peugeot asztalán! Nem túlzok, mikor azt mondom, ezt tuti minden típus-rajongót meg fog mozgatni!
A Peugeot SxC-re keresztelt crossover-koncepció majdnem 5 méter hosszú (egészen pontosan 4,87), 2,03 méter széles, és 1,61 méter magas, szóval már tekintélyes méretű parkolóhelyet kíván. Mindez persze megkívánja a 22 colos felniket, és ami még nagyon tetszik benne az az ellentétesen nyíló ajtók! Totál luxus élmény, és mint láthatjátok, bombasztikus az esztétikai kivitelezés is! Nekem nagyon bejön!
13 éve | Farkas Éva | 0 hozzászólás
A fenti rövid párbeszédből kiderül: a Peugeot-Total-Hungária Rallye Team párosa számára nem úgy alakult az idénynyitó Eger-rali, ahogyan azt eredetileg tervezte.
A hétszeres abszolút bajnok a második gyorsasági szakasz végétől néhány kilométerre csúszott le az útról, s mivel útját állta egy betontuskó, ezzel be is fejeződött számára a küzdelem.
„A széles útról rákanyarodtunk egy keskenyebbre, ami egy kicsit jobban csúszott, de azért volt tapadása.
13 éve | Csontos Gábor | 3 hozzászólás
Ez a szörnyű japán földrengés, és az emiatt kialakult helyzetek sajnos nem hagyták érintetlenül kedvenc autómárkánkat sem.
A Peugeot Citroen nagyszombati gyárában kényszerleállás van a dízelmotorok összeszereléséhez szükséges elektronikai alkatrészek hiánya miatt, melyet a japán Hitachi társaság alkatrészeinek fennakadása okoz. Persze más autógyártók is használnak japán műszereket, pl a Porsche Touareg terepjáróhoz, és a zsolnai Kia Motors Slovakia is, de ezek készletei még kitartanak.
A már jól ismert Peugeot 207
S2000-es versenyautóról beszélünk? Talán kívülről igen, de belülről
egészen más. A Peugeot Sport mérnökei folyamatosan fejlesztették, aminek
köszönhetően a “mérges oroszlán” még “harapósabb” lesz.
De mely részei is változtak tavaly óta?
Új,
300 lóerős, harmadik evolúciós motor került bele, átdolgozott első
futómű, optimalizált sebességváltó és áttétel, könnyített fékek, új
karakterisztikájú lengéscsillapítók, integrált Magneti Marelli
adatrögzítő rendszer: A Peugeot 207 S2000 “Evolution” rendelkezik
mindazon paraméterekkel, amelyek kategóriájának referenciamodelljévé
teszik.
30 modell volt versenyben, a megtisztelő címet a 112 lóerős, manuális váltós 1,6l HDi FAP Peugeot 5008 hozta el.
A
díjat a francia Officiel du taxi szakmagazin újságírókból,
taxitársaságok képviselőiből és közel 600 előfizetőjéből álló zsűrije
ítélte oda.
Az 5008 a legtöbb szavazatot elsősorban kiváló vezetési minőségéért és csomagtartójának méretéért érdemelte ki. Felszereltségi elemei közül a head-up displayt és a követésitávolság-figyelő rendszert ítélték a leghasznosabbnak.
Szép-szép a nosztalgia Peugeot, de 2,5 millió dollárért… hát, azt hiszem túlzás nélkül mondhatom, csak a kiváltságosoknak, és azoknak is csak jótékonysági licitáláson!
Ennyiért kelt el ugyanis az iráni elnök 1977-es Peugeot-ja… jó vétel, igaz? Engem elgondolkodtatott, mi lehet egy ilyen jótékonyságon megvásárolt autónak a sorsa, főleg, ha ilyen „öreg” a járgány… tekintve, hogy nekem csak a gondolkodás adatott meg, licitálni finoman szólva nem lennék számlaképes, érdekes belegondolni, milyen tudattal ülhet be az új tulaj, átszámítva 500 millió forintos újnak erős túlzással sem mondható autójába.
A 908 februári
leleplezését követően a Genfi Szalonon mutatkozik be az autó
dízel-hibrid változata. A jövevény becsvágyó célkitűzésekkel indul neki a
2011-es idénynek.
Az új 908 a hosszú távú versenyzés legfrissebb
szabályainak megfelelően készült, és komoly szerepet játszik annak a
márkának a 2011-es offenzívájában, amely a környezetkíméletnek szenteli
tevékenysége jelentős részét. Hiszen a legmagasabb szintű vezetési
élvezet és a környezettudatosság lényegi eleme a Peugeot
márkaarculatának.
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás