Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Csontos Gábor | 2 hozzászólás
Ezek a remélhetőleg utolsó fagyos hetek pont ideálisak, hogy az ember elővegye – akár éppen Peugeot márkájú ;) – biciklijét, és elvégezze rajta a tavaszi karbantartási teendőket. Így, mire megjön a jó idő, csak előkapjuk a frissen olajozott, leporolt bringát a helyéről, és már pattanhatunk is a nyeregbe.
Mivel jó esély van rá, hogy utoljára az őszi sáros terepen használtuk járgányunkat, szabadítsuk meg először a látható szennyeződésektől. Ehhez mosószeres vizet, szivacsot és kefét egyaránt nyugodt lélekkel használhatunk, csak a teleszkópokat és a csapágyakat kell kímélni a beázástól. A lemosás után száraz ronggyal töröljük át az egészet.
13 éve | Szlávi Saci | 4 hozzászólás
A MicroFueler háztartási hulladékból gyártja a hajtóanyagot, akár a garázsban. A nagyszerűnek tűnő találmány közismert elvet hasznosít: nem több, mint egy házi szeszfőzde, minden igényt kielégítő csomagolásban.
|
|
Amikor az öreg Peugeot szerephez jut
Az "izé" Columbo autójában: (részlet a : "Columbo: Mord im Glitzerland" regénybõl)
A Peugeot nem akart beindulni. Columbo felhívta az Autóklubot, és egy háromnegyed órával késõbb az Autóklub szervízkocsija elõállt.
"Az akkumulátor lemerült.", mondta a szerelõ.
"Újra feltöltöm."
"Nee", mondta Columbo. Kivette a szivarvéget a szája
sarkából. "Higgye el nekem, ez számomra nem új. Látja itt ezt az izét? Hogy is
nevezik ezt?
13 éve | Csontos Gábor | 2 hozzászólás
Látszik, milyen jó ízlésünk van, kedves Klubtársaim, hiszen egyre nő a világ Peugeot-tulajdonosainak száma!
A Peugeot remek tavalyi árbevételről számolt be nem rég, és ennek, valamint az idei reményeknek köszönhetően Kínában immáron a második közös vállalata fog létrejönni a Citroen-nel. Nem sokára az indiaiak is könnyebben fognak hozzájutni a márkához az ország piacára való bejutással.
Remélem lesz olyan helyi, aki majd feldobja a kinti reklámokat, biztosan érdekesek lesznek!
Columbo felügyelõ kissé ütött kopott öreg Peugeotja, ugyanúgy személyiségéhez tartozott, mint az agyongyûrõtt ballonkabát és a szivar. Mégis Peter Falk eleinte ellene volt, hogy az autót is Columbo ismertetõjelévé tegyék, errõl végül a producer, William Link gyõzte meg, hogy nézzenek körbe néhányszor az Universal Filmstúdió autóparkjában. Falk nagy nehezen beleegyezett és találtak is néhány tucat semmitmondó kocsit amíg el nem jutottak az egyik sarokig, ahol egy "árvagyereket" fedeztek fel: egy horpadt, rozsdás Peugeot-Cabrio-t, amibe Peter Falk azonnal beleszeretett.
13 éve | konta kriszta | 4 hozzászólás
Az új Peugeot 308 friss küllemmel, innovatív e-HDi mikro-hibrid technikával és optimalizált fogyasztással illetve CO2 emisszióval (98 g/km-től) érkezik
Új, finom vonalaival a márka legfrissebb stílusjegyeit viseli a Peugeot 308. Karosszériája az alatta rejtőző műszaki berendezés kontúrjait követi. A háromféle kivitel (limuzin, CC és SW) ezáltal modern eleganciát nyert, amelyet a fénydiódás nappali menetfény is illusztrál. A dinamikát és az emóciót a génjeiben hordozza a 308, rámenősségére az új xenonfényszóró titánszínű maszkja és a lejtőshátú kivitel exkluzív GTi kidolgozása utal.
Lendületes kupé, roadster és SUV is megjelenik a 207-est váltó Peugeot 208 kínálatában jövőre. A kisautóból készül sportos GTi változat a Citroën DS3 padlólemezére, 200 lóerős, 1,6 literes turbómotort kap, lényegében az egykori 205 GTi utódjának szánja a Peugeot.
Rögtön a három- és ötajtós 208 után érkezik a kupé, az autót az Audi TT-rivális RCZ kistestvérének szánják. Hasonló megoldásokra lehet számítani, mint amilyeneket a tavalyi Genfi Autószalonon kiállított SR1 tanulmányon láthattunk, elsőkerék-hajtással, de egyedi futómű-beállításokkal készül. Vászontetővel készül a kupét követő roadster, a nyitott tetős modellt a Mini kabrió riválisának szánják.
13 éve | Csontos Gábor | 4 hozzászólás
Bár a legtöbb autógyártó mindannyiunk nagy örömére foglalkozik a zöld technológia magába fogadásával, ez szinte érzékelhetetlen az utakon. Nem csak azért, mert legalább kétszerese mondjuk egy villanyautó benzines elődjének, hanem ráadásul az ilyen és zöld energiával használt autók „tankolása” nincs megfelelően kiépítve.
Kezdetleges még Nyugat- és Észak-Európában is az ilyesmi, de ott legalább dolgoznak rajta! Magyarországon meg mintha nem is tudnának róla, hogy létezik ilyesmi… vagy azt gondolják, úgysem lesz az embereknek pénze az átállásra?
Hivatalosan átadták az
első két elektromos Peugeot Partner Venturi modellt a GDF Suez Energy
Services csoporthoz tartozó Cofely Services vállalatnak, amely
Belgiumban piacvezető az energetikai- és a műszaki gazdálkodás, valamint
a létesítmény-üzemeltetés terén.
Még túl korai igazi
átállásról beszélni, de azzal, hogy a Cofely Services zöld
haszonjárművek beszerzése mellett döntött, megtörténtek az első lépések.
“Egy kísérleti projektről van szó” - magyarázza Stan de Pierpont, a
Cofely Services ügyvezető igazgatója.
13 éve | Csontos Gábor | 6 hozzászólás
Az elektromos robogó nekem nagyon szimpatikus a városi közlekedést tekintve, hiszen kétségkívül környezetbarát, egyszerű vele a közlekedés még a reggeli dugóban is, és a 45 km/órás végsebesség mindehhez tökéletesen kielégítő.
Motorja, ami 3 kW-os, állandó maximális sebességgel is megtesz feltöltés nélkül 60 kilométert, ami – bár szakértő nem vagyok - szerintem remek. A járgányok bérelhetőek lesznek méghozzá úgy, hogy egységeket lehet majd hozzá venni (mint egy feltöltő-kártyás mobilhoz - egy fabatka=0,2 eurocent).
Madar Sándor új linket töltött fel: Egyterűt kinyírni csak így - 2017
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás