Peugeot: blog

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3094 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 210 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Peugeot hírei

 

network.hu

Ezek a remélhetőleg utolsó fagyos hetek pont ideálisak, hogy az ember elővegye – akár éppen Peugeot márkájú ;) – biciklijét, és elvégezze rajta a tavaszi karbantartási teendőket. Így, mire megjön a jó idő, csak előkapjuk a frissen olajozott, leporolt bringát a helyéről, és már pattanhatunk is a nyeregbe.

 

 

Mivel jó esély van rá, hogy utoljára az őszi sáros terepen használtuk járgányunkat, szabadítsuk meg először a látható szennyeződésektől. Ehhez mosószeres vizet, szivacsot és kefét egyaránt nyugodt lélekkel használhatunk, csak a teleszkópokat és a csapágyakat kell kímélni a beázástól. A lemosás után száraz ronggyal töröljük át az egészet.

Utolsó hozzászólás

Talpas Lajosné üzente 13 éve

Köszönöm a jó tanácsokat.

Tovább 

network.hu

A MicroFueler háztartási hulladékból gyártja a hajtóanyagot, akár a garázsban. A nagyszerűnek tűnő találmány közismert elvet hasznosít: nem több, mint egy házi szeszfőzde, minden igényt kielégítő csomagolásban.

A hordozható benzinkútnak tűnő MicroFueler voltaképpen csak az E-Fuel rendszer egyik alkotóeleme: ahhoz, hogy használható legyen, kell hozzá még két szerkezet, a MicroFusion Reactor és a GridBuster. Az előbbi állítja elő a hulladékból a cefrének megfelelő erjeszthető trutymót, míg az utóbbi lényegében maga a szeszfőző eszköz.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 13 éve

! jogos

Tovább 

 

Amikor az öreg Peugeot szerephez jut

 

Az "izé" Columbo autójában: (részlet a : "Columbo: Mord im Glitzerland" regénybõl)

 

A Peugeot nem akart beindulni. Columbo felhívta az Autóklubot, és egy háromnegyed órával késõbb az Autóklub szervízkocsija elõállt.


"Az akkumulátor lemerült.", mondta a szerelõ. "Újra feltöltöm."


"Nee", mondta Columbo. Kivette a szivarvéget a szája sarkából.   "Higgye el nekem, ez számomra nem új. Látja itt ezt az izét? Hogy is nevezik ezt?

Utolsó hozzászólás

Talpas Lajosné üzente 13 éve

Krimiben illő sorozat, de olyan egyszerű a kocsiról szóló történet.

Tovább 

network.hu

Látszik, milyen jó ízlésünk van, kedves Klubtársaim, hiszen egyre nő a világ Peugeot-tulajdonosainak száma!

 

A Peugeot remek tavalyi árbevételről számolt be nem rég, és ennek, valamint az idei reményeknek köszönhetően Kínában immáron a második közös vállalata fog létrejönni a Citroen-nel. Nem sokára az indiaiak is könnyebben fognak hozzájutni a márkához az ország piacára való bejutással.

 

Remélem lesz olyan helyi, aki majd feldobja a kinti reklámokat, biztosan érdekesek lesznek!

Utolsó hozzászólás

Farkas Éva üzente 13 éve

ez egy vicces reklám volt, ami a képen van:)))

Tovább 

 

network.hu

 

 Columbo felügyelõ kissé ütött kopott öreg Peugeotja, ugyanúgy személyiségéhez tartozott, mint az agyongyûrõtt ballonkabát és a szivar. Mégis Peter Falk eleinte ellene volt, hogy az autót is Columbo ismertetõjelévé tegyék, errõl végül a producer, William Link gyõzte meg, hogy nézzenek körbe néhányszor az Universal Filmstúdió autóparkjában. Falk nagy nehezen beleegyezett és találtak is néhány tucat semmitmondó kocsit amíg el nem jutottak az egyik sarokig, ahol egy "árvagyereket" fedeztek fel: egy horpadt, rozsdás Peugeot-Cabrio-t, amibe Peter Falk azonnal beleszeretett.

Utolsó hozzászólás

Binder Ágnes üzente 7 éve

Nagyon szeretem a Columbo filmeket, kitünő szinész volt, Peter Falk .

Tovább 

network.hu

Az új Peugeot 308 friss küllemmel, innovatív e-HDi mikro-hibrid technikával és optimalizált fogyasztással illetve CO2 emisszióval (98 g/km-től) érkezik

Új, finom vonalaival a márka legfrissebb stílusjegyeit viseli a Peugeot 308. Karosszériája az alatta rejtőző műszaki berendezés kontúrjait követi. A háromféle kivitel (limuzin, CC és SW) ezáltal modern eleganciát nyert, amelyet a fénydiódás nappali menetfény is illusztrál. A dinamikát és az emóciót a génjeiben hordozza a 308, rámenősségére az új xenonfényszóró titánszínű maszkja és a lejtőshátú kivitel exkluzív GTi kidolgozása utal.

Utolsó hozzászólás

Szlávi Saci üzente 13 éve

félnék, hogy meghúznám :)

Tovább 

network.hu

 Lendületes kupé, roadster és SUV is megjelenik a 207-est váltó Peugeot 208 kínálatában jövőre. A kisautóból készül sportos GTi változat a Citroën DS3 padlólemezére, 200 lóerős, 1,6 literes turbómotort kap, lényegében az egykori 205 GTi utódjának szánja a Peugeot.

 

Rögtön a három- és ötajtós 208 után érkezik a kupé, az autót az Audi TT-rivális RCZ kistestvérének szánják. Hasonló megoldásokra lehet számítani, mint amilyeneket a tavalyi Genfi Autószalonon kiállított SR1 tanulmányon láthattunk, elsőkerék-hajtással, de egyedi futómű-beállításokkal készül. Vászontetővel készül a kupét követő roadster, a nyitott tetős modellt a Mini kabrió riválisának szánják.

Utolsó hozzászólás

Csontos Gábor üzente 13 éve

Frankó a fényszóró-dizájn! Tetszik.

Tovább 

network.hu

Bár a legtöbb autógyártó mindannyiunk nagy örömére foglalkozik a zöld technológia magába fogadásával, ez szinte érzékelhetetlen az utakon. Nem csak azért, mert legalább kétszerese mondjuk egy villanyautó benzines elődjének, hanem ráadásul az ilyen és zöld energiával használt autók „tankolása” nincs megfelelően kiépítve.

 

 

 

network.hu

Kezdetleges még Nyugat- és Észak-Európában is az ilyesmi, de ott legalább dolgoznak rajta! Magyarországon meg mintha nem is tudnának róla, hogy létezik ilyesmi… vagy azt gondolják, úgysem lesz az embereknek pénze az átállásra?

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 13 éve

a jövő tényleg ez vagy a gyaloglás

Tovább 

Hivatalosan átadták az első két elektromos Peugeot Partner Venturi modellt a GDF Suez Energy Services csoporthoz tartozó Cofely Services vállalatnak, amely Belgiumban piacvezető az energetikai- és a műszaki gazdálkodás, valamint a létesítmény-üzemeltetés terén.

Még túl korai igazi átállásról beszélni, de azzal, hogy a Cofely Services zöld haszonjárművek beszerzése mellett döntött, megtörténtek az első lépések. “Egy kísérleti projektről van szó” - magyarázza Stan de Pierpont, a Cofely Services ügyvezető igazgatója.

Utolsó hozzászólás

Csontos Gábor üzente 13 éve

Dejó! Én minden ilyen zöld hírnek örülök!

Tovább 

Az elektromos robogó nekem nagyon szimpatikus a városi közlekedést tekintve, hiszen kétségkívül környezetbarát, egyszerű vele a közlekedés még a reggeli dugóban is, és a 45 km/órás végsebesség mindehhez tökéletesen kielégítő.

 

network.hu

 

Motorja, ami 3 kW-os, állandó maximális sebességgel is megtesz feltöltés nélkül 60 kilométert, ami – bár szakértő nem vagyok - szerintem remek. A járgányok bérelhetőek lesznek méghozzá úgy, hogy egységeket lehet majd hozzá venni (mint egy feltöltő-kártyás mobilhoz - egy fabatka=0,2 eurocent).

Utolsó hozzászólás

cari jolan üzente 13 éve

OH BÁR AZ ENYÉM LEHETNE

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu