Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Csontos Gábor | 6 hozzászólás
Mikor a városban nyomorgok, körülöttem lépésben a sok autó, és mikor elérek a végcélhoz, alig találok parkolóhelyet, mindig eszembe jutnak a kicsi, és környezetkímélő villanyautók. A Peugeot-nak is van ilyen, nem is egy, legalább is koncepcióautókról biztosan Ti is olvastatok már.
Az egyik ilyen a Peugeot BB1, amibe ráadásul négyen is tudnak utazni, például csak 2,5m hosszú, úgyhogy akár a járdára merőlegesen is – álomszerű! – le lehetne vele parkolnom!
14 éve | Kovács Barnabás | 0 hozzászólás
Az Auto Zeitung olvasói 18 vetélytárs előtt a Peugeot 508-nak adták a kategória első díját.
Az Auto Trophy díjat 23 éve ítélik oda a kéthetenként megjelenő német Auto Zeitung magazin (példányszáma 200 ezer) olvasói. 2010-ben körülbelül négyszáz meglevő, vagy közvetlenül bemutatás előtt álló modell közül választott a zsűrizésben részt vevő 103.848 olvasó. Az új Peugeot 508 már az értékesítés megkezdése előtt lenyűgöző 18,2 százalékát kapta a szavazatoknak, maga mögé utasítva 18 vetélytársát, és első helyen végezve a „Középkategória” „Importautók” értékelésében.
|
|
A hétvégén (2010. november 12-14. között) izgalmas bemutatókkal várja az autók szerelmeseit a Hungexpo Budapesti Vásárközpont!
Kiállítások és érdekességeket tartogató vad akciózások is lesznek, többek között az Offroad és Szabadidő-autó Kiállításon testközelből ismerkedhetünk meg a sportos, szabadidős autózás és az utcai autózás élményeivel, valamint választ kaphatunk rá, mire is képesek azok a csodaautók, amiket látva gyakran álmodozik az ember, vajon mire képes élesben.
14 éve | Farkas Éva | 1 hozzászólás
November 3-án Berlinben, a környezetkíméletet szolgáló húsz projekt közül a száz százalékos villanyautó, a Peugeot iOn kapta a Grünes Lenkrad 2010 („Zöld Kormánykerék”) díjat.
A környezetvédelmi kezdeményezéseknek szentelt Grünes Lenkrad díjat 2007 óta adják ki, a becses Goldenes Lenkrad („Arany Kormánykerék”) díj részeként, amellyel az Axel Springer sajtócsoport ismeri el 37 éve a kimagasló autóipari teljesítményeket.
A 2010-es díjazás során először az Auto Bild és a Bild am Sonntag olvasói választották ki húsz projekt – járművek, koncepciók, műszaki megoldások – közül az öt döntőst.
Annak ellenére, hogy még több mint 6 hónap van hátra a
következő 79. Le Mans-i 24 órás versenyig a 2009-as bajnok csapat a
Peugeot már javában teszteli a 90X HDi FAP versenyautóját.
A Párizs közelében Vélizy-ben található Peugeot Sport október végén megkezdte az egyenlőre még 90X névre hallgató versenyautó tesztprogramját. „Még az év vége előtt mindenképpen a pályára akartuk vinni” – nyilatkozta a Peugeot Sport vezetője Olivier Quesnel.
Úgy néz ki, hogy vége a Peugeot számmámorának, ugyanis kezdenek elfogyni a számok – mily' meglepő.
„A pletykát egy német lap indította el, mondván, hogy a 308-as utódja már nem kaphat olyan háromjegyű számot, amely még nem jelölt Peugeot modellt.” Eddig is már sokszor megakadályozta a Peugeot, hogy más gyártók modelljei „középső nullás” típusszámot kapjanak, de ennek a ragaszkodásnak lehet, hogy immár vége lesz?
Valószínűleg, ha a pletyka igaz, a számozgatás helyett fantázianeveket kapnak majd a jövő Peugeot-i.
14 éve | Csontos Gábor | 1 hozzászólás
Megjelent a piacon a Peugeot RCZ legújabb limitált szériájú kiadása! Nem várt "hirtelenséggel", nagy örömet okozva a kiváltságosoknak.
A démoni megjelenésű, gyönyörű matt fekete Asphalt Edition 1.6 literes benzines turbómotorral fog hasítani néhány szerencsés ember alatt. A 19 collos felniken, és az utastérben is a fekete dominál, úgyhogy a márka és a szín szerelmeseinek szíve most biztosan nagyon hevesen ver – az enyém mindenképp. A váltó hatfokozatú, manuális, úgyhogy minden pillanatát kiélvezhetjük a vezetésnek.
14 éve | Kovács Barnabás | 2 hozzászólás
A 206-os érdekes pályát futott be:
1998 és 2006 között Európa egyik legnépszerűbb személyautója volt, a
207-es megjelenése óta pedig – átalakított orr-résszel, 206+ néven – az
olcsó alternatívát képviseli a nagyobb és drágább utód mellett.
A korszerűsítésére viszont már nem költ a Peugeot, pedig erre szükség volna az előírások szigorodása miatt, ha Európában piacon akarnák tartani a típust. Így nincs más választása a francia cégnek, mint beszüntetni a gyártást és a forgalmazást, és más típusokkal kiváltani a 206-ost.
Grip Control (csúszásgátló rendszer)
A 3008 crossover eddig fel nem fedezett utakra is elvezeti Önt. Hó vagy homok, nyár vagy tél, a 3008 legyőzi az akadályokat! A Grip Control 16"-os Mud & Snow (sár és hó) gumikkal együtt optimális tapadást biztosít, ha rosszabb körülmények között autózunk. A vezető egy gomb segítségével választhat ötféle beállítás közül: normál ESP, hó, Off Road (sár/murva/vizes fű), homok vagy kikapcsolt ESP
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás