Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Annak ellenére, hogy még több mint 6 hónap van hátra a
következő 79. Le Mans-i 24 órás versenyig a 2009-as bajnok csapat a
Peugeot már javában teszteli a 90X HDi FAP versenyautóját.
A Párizs közelében Vélizy-ben található Peugeot Sport október végén megkezdte az egyenlőre még 90X névre hallgató versenyautó tesztprogramját. „Még az év vége előtt mindenképpen a pályára akartuk vinni” – nyilatkozta a Peugeot Sport vezetője Olivier Quesnel. – „Én nagyon elégedett vagyok a program jelenlegi állásával, bár még hosszú út áll ellőttünk és rengeteg munkánk lesz, hogy 2011-re megfelelően felkészüljünk.”
A 90X az ACO új 2011-es szabályai szerint épült és a legszembetűnőbb újdonsága az előző 908-as versenyautóhoz képest a motorborítás cápaszerű uszonya, ami nagy sebességnél a légáramlatok örvénylését hivatott megakadályozni. A csapat ezúttal is zárt karosszériát használ és az autó súlya megközelíti a 900 kilogrammos minimum súlyhatárt. „Nagyon sok lehetőséget megvizsgáltunk a motorral és a technológiákkal kapcsolatban” – nyilatkozta Bruno Famin a Peugeot Sport technikai igazgatója. – „De leginkább a motorokon dolgozunk folyamatosan. A megbízhatósági versenyzés a legjobb a számunkra, hogy megmutassuk a Peugeot technológiai színvonalát.”
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 107 a Szépségkirálynő választáson
Égő Peugeot-k a Portugál-ralin
LE MANS-i 24 ÓRÁS VERSENY: 2011. JÚNIUS 6-12. A legendás 13 másodperc…
Peugeot sikerek