Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Peugeot 200 éve alkot olyan járműveket, amelyek meghatározzák a korukat. A Peugeot 200 éve ötvözi az igényességet és az érzelmeket.
2010-ben a Peugeot megújítja a márka identitását, és új márkaarculatot alakít ki: új irányok a stílusban, új nemzetközi szlogen:
Peugeot Motion & Emotion, új oroszlán, új arculati elemek.
2010-ben a márka meghirdeti új törekvéseit, célkitűzéseit
A genfi autószalon Peugeot standján kiállított 28 sorozatgyártású modell, kísérleti jármű és koncepció autó a márka ambícióinak szolgálatába állított nagyszabású lépéseket tükrözi: új termékstratégia, vezető szerep a környezetvédelemben, új stílus, új mobilitási ajánlatok, megújult arculat.
A Peugeot a márka hagyományainak terepéről és az újonnan meghódítani kívánt területekről indított kettős offenzíva keretében 2010 és 2012 között 14 új modellt vezet be világszerte.
A Peugeot megújítja stílusát. Az SR1 tanulmány az új stílusirány látványos megfogalmazása. Az SR1 a holnap Peugeot stílusának legerősebb, legszélsőségesebb, legtisztább kifejeződése.
5 by Peugeot tanulmány
A világon először Genfben mutatják be a 5 by Peugeot tanulmányt.
A Peugeot ezzel a tanulmánnyal kíván betörni az elegáns limuzinok
piacára, újraértelmezve a márka történeti jelenlétét a nagy túraautók
világában, amelyben a jelentős átalakulás következtében fokozatosan
közelítenek egymáshoz az M2 (felső-közép) és a H (nagyautó) szegmensek
jellemzői. A környezetvédelmi követelményekkel összhangban álló,
kivételes élményeket ígér a 5 by Peugeot, amely a
Peugeot HYbrid4 hibrid-dízel technikát alkalmazza: 147 kW (200 LE),
négykerékhajtás, széndioxid-kibocsátása 99 g/km, fogyasztása 3,8 l/100
km (elektromos üzemmódban nulla).
Termékoffenzíva új területek meghódításával...
A 2009-ben bevezetett 3008 crossover nem csak a sajtóban, hanem a vásárlók körében is méltatásra talált. Ezt követte a kompakt egyterű 5008 bevezetése a családi egyterűek szegmensében. 2010 tavaszán kerül piacra a kis szériás Peugeot modell, az RCZ kupé. Az érzelmek tobzódásában valóra váltott álom testesíti meg az első sorozaton kívüli Peugeot modellt, míg az év végén piacra kerülő iOn lesz az első 100 százalékban elektromos autó Európában. A Peugeot kiszélesíti az autózás határait egy olyan autó létrehozásával, amelyben maradéktalanul visszaköszön a BB1 szellemisége.
... és betörés az új piacokra
Április 8-án kezdik forgalmazni Kínában az új 408
modellt, amelyet később más Európán kívüli piacon is bevezet a márka.
Kiegyensúlyozott és elegáns stílus jellemzi a hármas tagolású sedan-t,
amely a Peugeot és a kínai Dong Feng közös tervezésének eredménye. A
Peugeot 408 bevezetésével a márka áttörésre készül a világ legnagyobb gépjárműpiacán: a célként kitűzött évi 100.000 eladással a 408
lehetővé teszi a Peugeot számára, hogy tovább folytassa azt a
növekedést, amelyet 2009-ben rekord eladás (112.000 darab) fémjelzett.
forrás: peugeot fábián
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Új fiú a belső sávban - GT 2011 2.2 HDi
Madar Sándor új linket töltött fel: Összehasonlító - 2011 2.0 HDi
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A Peugeot biciklik története
Az oroszlán története
Peugeot történelem: az oroszlán étvágya
Peugeot történelem: 1965-ben jön az elsőkerék-meghajtás!