Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A címválasztás nem véletlen, a Peugeot-nak ez a típusa tényleg magán hordozza a VW bogár domború karakterisztikáját. Kár, hogy a kocsi működő állapotban nem létezik, ez csupán egy dizájn.
Viszont így is üt, sőt, süt a gyönyörtől. A sztorija annyi volna, hogy a francia autógyártó a weben pályázatot írt ki egy stilisztikai értelemben vett csúcskocsi megtervezésére, aminek győztesét a 2002-es Paris Motor Show-n hirdették ki. 90 országból összesen 2800 feltörekvő dizájner próbálkozott.
Végül a 32 éves németországi Stephen Schulze arany kezét ütötte a trófea, aki ezen felül még ötezer euróval is gyarapította vagyonát. A Peugeotnak annyira megtetszett amit látott, hogy bejelentette: legyártanak egy tervhű kasznit is a kapott anyagból, ezt egy év múltán be is mutatták teljes valójában a frankfurti autókiállításon (a képek itt készültek). A kocsi látványát dinamikusnak, elbűvölőnek tartották, extremitása miatt azonban nem valószínű, hogy komolyabb hatással lenne a Peugeot jövendőbeli modelljeire. Talán majd 2180-ban :)
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Új fiú a belső sávban - GT 2011 2.2 HDi
Madar Sándor új linket töltött fel: Összehasonlító - 2011 2.0 HDi
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot Ion: kézzelfogható valóság!
Peugeot, vegetáriánus üzemmódban?
Mit tud a Peugeot 3008 HYbrid4?
Peugeot koncepcióautó: HR1!