Peugeot: Peugeot 207

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3083 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 209 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 448 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.huHa márkatársaihoz viszonyítom, nemigen kéne: drágább és nem sokkal nagyobb, mint a 206, valamelyest olcsóbb, de szűkebb mint a 307-es. Ha önmagában nézem, kéne: helyes, jópofa kis autó.
Megpróbálta megőrizni a 206-os formai sajátosságait (nézzétek csak a fényszórókat, az oldalablakok körvonalát, a hátsó lökhárítót, a hátsó szélvédőt), de elvesztette annak finom arányait. Kicsit meghízott, picit eltespedt, fura nyúlványokat növesztett.

Az autó frontján a Peugeot megpróbálta összehozni a 206-os jellegzetes, öszehúzott szemű tekintetét az új márkaarculat sajátosságaival: jégkockatartós harcsaszáj, hátratolt motorháztető, kerek, krómkeretes ködlámpák. Hátulról csak a LED-imitáció lyuggatott burájú irányjelzőben tér el a 206 formáitól, különben minden kísértetiesen olyan, mint az elődön volt. És a tükrök: ilyen hatalmas csápokat nem látni másik Peugeot-n, viszont van bennük index - ami trendi és kúl.
Fura, de minden ablak láthatóan torzít.


A kormány szép és kifinomult, viszont karimája meglepően vékony, lehetne kicsit húsosabb. Mögötte természetesen a PSA egyenbajszai ágaskodnak, amiről a konszern úgy véli, egyformán megfelelnek a 107-estől a 607-esig mindenben.
A műszerek között egy olajhőfok-mérő is lapul, ami manapság, amikor mások a víz hőmérőjét is kispórolják, üdítő látvány egy technokratának. A középső szellőzőrostélyok felett egy kis csavaros kupak illatosító rudacskát rejt. És tetszik a gombbal aktiválható gyerekzár is, nem kell ajtónként piszkálnunk kis kallantyúkat.

Elöl tágas teret, bőséges helyet találunk, talán csak azon bosszankodik néha az ember, hogy a középkonzol a 206-osban nem nyomta a térdet-lábszárat, ebben meg igen.
Hátul sajnos nem ilyen rózsás a helyzet, magam mögött alig fértem el: térdem az üléstámlában, fejem félrebukva a jobb vállamon. Egy gyermekem ülésének elhelyezése is problémás 180 centi feletti elöl ülők mögött.

A csomagtartót más miatt nem értem. Katalógus szerint mindössze 267 literes, alig harminccal több, mint a 206-osé. És mégis: mindig minden befért.

A váltó francia autótól szokatlanul jó, pontos, remek partnere a motornak is. Azért a 207-est hajtva a körülmények összejátszásának köszönhetően fény derült egy hibára is: a váltót több alkalommal is rükvercbe raktam, amikor ötödikben kigyorsítva elértem a tartani kívánt utazótempót. Mert lehet (vigyázzon aki 6 sebességest vezetett elötte).
És most a végtagok. A 207-es egyértelműen ruganyosabb, feszesebb mozgású, pontosabban manőverező jószág, mint a 206-os. Olyannyira, hogy az már-már a kényelem rovására megy. Francia autótól szokatlan agilitással és pattogással szlalomozik az úton.

 

Lényeg a lényeg: ez már olyan városi autó, amellyel hosszabb távokat is kényelmesenen megtehetünk. Nyáron nem gond neki ha autópályán megyünk nyaralni, de nagyobb emberekneknek sok csomaggal már vigyáznia kell. Akinek ilyen autón jár az esze, azért ne felejtse el a 206+-t se!

 

(Totalcar alapján)

 

Végül egy német videó a háromajtósról:

 

Címkék: autó gazdaságos legújabb peugeot városi

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu