Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy autó, melyből 100-100 000 jut minden márkának: a Toyotának (Aygo), a Citroennek (C1) és a Peugeot-nak. Vagyis ebben az esetben nem egyforma padlólemezről vagy közös motorról beszélünk, hanem lényegébe véve a három jármű ugyanaz.
Kívülről semmi extra, talán ez a legvisszafogottabb a hármasból. A harcsaszáj itt is megvan, meg néhány krómoroszlán itt-ott, rendben, ez is Peugeot. Bent tiszta C1 vagy Aygo: vidám, jópofa és méretét meghazudtolóan kényelmes, egyedül a váltókar nem túl szép. A kormány szervo nélkül is könnyű és legalább kellően közvetlen marad, a féknek sincs nehéz dolga a 890 kilóval - a 107 igazi kis városi raketta.
Először nagyon furának hatott az is, hogy az autó vége és a hátsó ajtók között egy milliméternyi hely sincs. Rögtön rohantam a csomagtartóhoz, hogy megvizsgáljam, egyáltalán egy laptop befér-e. Hááát...talán kettő is. De félretéve a tréfát, tényleg nem túl nagy a csomagtartója. Egy ilyen autónál viszont szerintem nem is követelmény, hosszú útra úgysem ezzel fogunk menni.
Nem próbáltuk, hogy hátul milyen kényelmes az autó több személynek, de szemre tágasnak bizonyult. Viccesen egyszerűek a műszerek, a kapcsolók, de ami a lényeg, kényelmesen tudok pakolni.
Az autópályán be kell vallanom, kicsit féltem az autó méreteiből fakadóan, de 130-cal gond nélkül jöttem. Nem éreztem, hogy azonnal felborulok, vagy hogy reménytelen lenne nekivágni Szegednek.
Igazából városban tetszett az autó, ahol az apró méret csak előnyt jelent. Amit viszont egyáltalán nem értettem, az a kényelmetlensége. A motor valahogy ráz, azt mondják, a három henger miatt. A kerekek a budapesti utakon nagyokat dobálnak, a kis Peugeot ügyetlenül pattog, mint egy piros pöttyös labda.
(Totalcar alapján)
Végül egy angol videó a frissített változatról:
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot 308
Peugeot 207
A Peugeot 508 jól védi utasait - videóval
Peugeot 5008 - a 2010/2011 év Taxija Franciaországban