Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Peugeot idén teljesen megújul. A 200. születésnapját ünneplő franciák új formatervezési irányvonallal, valamint új arculattal rukkoltak elő.
Gilles Vidal, a márka főtervezője az SR1 koncepcióval mutatta meg az új design elképzeléseket, amely már az 508-on is megmutatkoztak, hamarosan pedig a 208 formai előfutára is bemutatkozik.
A Peugeot ugyan még titokban tartja a rejtélyes koncepció részleteit, ám a hírek szerint méretben a genfi Citroen DS High Rider tanulmányautóhoz áll majd közel, így 4,3 méter körül alakulhat a hossza.
A koncepció igazi hivatása, hogy előrevetítse a 208 formatervét. A Peugeot vezérigazgatója azt is elárulta, hogy az új oroszlános kisautó gyökeresen új, kisebb és könnyebb lesz a jelenlegi modellnél. Méretben ugyan közel lesz a PSA két emelt hasmagasságú koncepciója, azonban design terén teljesen különböznek majd. A Peugeot új formatervezési iránya jóval elegánsabb a jelenlegi modellekre jellemző külsőtől, és az SR1-en és az 508-on látott megoldások is visszaköszönhetnek az autón. A H1 koncepció lemezei alatt várhatóan a PSA dízel-elektromos hajtásláncát találjuk majd. A 2,0 literes HDi motor és a hozzá csatlakozó elektromotor 4 liter körüli fogyasztást és 100 g/km alatti szén-dioxid kibocsátást produkál, a lítium ionos akkumulátornak köszönhetően pedig akár tisztán elektromos üzemmódban is használható lesz az autó.
A Peugeot H1 az őszi Párizsi Autószalonon mutatkozhat be a sorozatgyártású 508-cal egyszerre. A H1 sorozatgyártása nem valószínű, hiszen a 3008 révén már van egy crossovere a márkának.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Peugeot EX1 - A szenzációs villanyautó
Peugeot Ion: kézzelfogható valóság!
Peugeot, vegetáriánus üzemmódban?
Peugeot 4002 a jövő csodabogara