Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az újdonság természetesen a
márka legfrissebb stíluskódjait hordozza, azaz Peugeot-osan kifinomult, modern
és érzelmeket gerjesztő jelenség a strapabírás ígéretével. Kialakításánál
nagyon fontos szempont volt, hogy az autó mindenféle körülmények között
használható legyen. Legyen szó akár a forró Afrikáról, akár egy zordon
hegyvidék hideg éghajlatáról, jó és rossz utakon is. A spanyolországi Vigóban
gyártott 301-es hossza 4,44 méter, és a Peugeot emberei úgy vélik, hogy sok
tekintetben a kategóriája etalonjának számít majd, mert rekord nagyságú a
férőhely a hátsó ülésen (itt a lábtér 121 mm), rekord a csomagtartó-térfogata
(akár 640 liter), komfortos és élvezetesen vezethető, a biztonsági arzenálja
pedig egészen gazdag: ESP, ABS, akár négy légzsák, vészfékasszisztens, ISOFIX
stb… A két benzines és egy gázolajos erőforrásból álló motorpaletta a célországok
általános elvárásaihoz igazodik, a teljesítményskála 72 és 115 LE között
húzódik, az erőátvitel manuális- , robotváltó vagy automata lehet:
• 1.2 literes VTi 53 kW (72 LE) manuális- vagy robotváltóval;
• 1.6 literes VTi 85 kW (115 LE) manuális- vagy automataváltóval; és
• 1.6 literes HDi 68 kW (92 LE) manuális sebességváltóval.
Az új négyajtós tervezői a
Peugeot új arculatát jelképező SR1 tanulmányautó stílusjegyeiből igyekeztek
mind többet átemelni a 301-esbe. Így egy modern és egyszerűségében elegáns
karosszériát rajzoltak, amely hordozza e márka legfrissebb stílusjegyeit.
Elöl a „lebegő hűtőmaszk” fölött található, csillogó oroszlános márkaemblémából
indulnak ki a géptető vonalai, akárcsak az 508-on. Lejjebb, a fényszórók alatti
kötény dinamikája hivatott megjeleníteni a 301 macskaszerű jellegét. A lámpák –
mind elől, mind hátul – fontos részét képezik a dizájnnak, elöl apró
„szemöldökkel” ékesítve.
Oldalnézetből meghatározó a karakteres oldal- és a magas övvonal. Hátul a kerék
fölötti, háromszög alakú, masszív C-oszlop hivatott rágyúrni a robusztusabb
megjelenésre, de tetszetős a csomagtartó-fedél és a hátsó sárvédő alakja is.
Forrás:Autostat.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Nagyon viszik a 2008-as Peugeot-t
Újra támad a Peugeot
Összeolvad a Peugeot és az Opel?
Itt az új Peugeot 208