Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A számos rekordot megdöntő tavalyi évben indított Peugeot offenzíva 2011-ben folytatódik. Világpremierjét ünnepli a új 308, indul az 508 és néhány új környezetkímélő technika:
- e-HDi mikro-hibrid az 508 és az új 308 részére
- a világ első dízel-hibridje, a 3008 HYbrid4
- 100 százalékig elektromos iOn
2010: a rekordok éve
A kétszáz éves születésnapját ünneplő Peugeot globális értékesítése, 16.3 százalékos növekedéssel, minden eddigit meghaladó 2,142,000 darab volt.
2010-ben a Peugeot
- megerősítette pozícióját, mint világviszonylatban vezető francia autómárka,
- a gyártók európai- és világ-rangsorában is előrébb lépett egy hellyel (9. illetve 4.)
- bevezette
az RCZ Sport Coupét, leszállította az első 100 százalékig elektromos
Peugeot iOn járműveket, és bevezetett külön a fejlődő piacoknak szánt
típusokat, amilyen a 408 Kínában és a Hoggar pickup Braziliában,
- megkezdte a nagymértékben innovatív Mu by Peugeot mobilitási szolgáltatás európai bevezetését
- folytatta nemzetközi terjeszkedését Ázsiában (értékesítés + 38.9 %), Oroszországban (+ 34 %) és Latin Amerikában (+ 24 %)…
Ezt a lendületet erősítve a Peugeot több új terméket leplez le Genfben, megszilárdítva vezető szerepét a környezetvédelemben és megmutatva elképzelését a holnap mobilitásáról.
Új termékek
Az új, még korszerűbb, hatékony és elegáns 308 világbemutatója
A
piacon három és fél éve szereplő, több mint száz országban 900 ezer
vevőre talált 308 a márka új külső jegyeivel jelentkezik Genfben:
mindhárom karosszéria-változata (lejtőshátú, SW és Coupé Cabriolet)
kifinomultan elegáns és rámenősen dinamikus, új xenon fényszóróval,
amely fekete titán-színezést kap a csúcsmodelleken.
Etalonnak számít a 308 környezetkímélete is, amelynek kulcstényezői a 25 kilogrammos súlycsökkentés, az ultra-kis gördülési ellenállású gumiabroncs, az áramvonalazás (alaktényezője 0.28, új kategória-rekord) és a motorok optimalizálása (négyféle benzines 98-200 LE, négyféle HDi 92-163 LE). Az 1.6-os HDi FAP 112 LE Euro 5 motor CO2 emissziója az innovatív e-HDi Stop&Start technikával 98 g/km – ez is kategória-rekord.
A Peugeot 508 kereskedelmi bevezetése: erős design, erős érzelmek
A
vezető európai piacokon február elejétől bevezetett új 508-cal a
Peugeot felújítja ambícióit hagyományosan erős területén, a nagy
túrakocsik szegmensében. Mind a szedán (4.79 m), mind az SW kombi (4,81
m) sokféle gazdaságos benzin- és dízelmotorral (112-204 LE) és
innovatív felszereléssel készül, tökéletesen kielégítve a dinamikus,
igényes és környezettudatos vásárlók igényeit.
A Peugeot 508 az erős design és az erős érzelmek autója:
- avantgárd technika, e-HDi (új generációs Stop&Start), 2012-től HYbrid4 dízel-hibrid
- környezeti hatékonyságát optimalizált motorok, súly és áramvonalazás biztosítják
- stílusa elegáns és időtlen, a márka stílusjegyeivel, presztízshordozó és dinamikus
- férőhelye, minőségi hatása, felszereltsége és komfortja elsőrangú
- vezetése természetszerűen élvezetes, megfelelve a márka gazdag tapasztalatkincsének.
Az 508 révén a Peugeot tovább halad a nemzetköziség útján: az autó Franciaországban (Rennes) készül minden piacra, kivéve Kínát, ahol szintén gyártják a limuzint (Wuhan) – a világ legnagyobb piacán 2011 júliusától kapható a kocsi. Az értékesítés első teljes évében (2012) 200 ezer a tervezett darabszám, ennek egyharmadát szánják Kínába. Európában az M 2/D kategória harmadik helyezése a cél.
RCZ limitált kiadás
Genfben
leplezik le az RCZ “Asphalt” limitált kiadást, amely 2011 tavaszán
lesz kapható: megkülönböztetésül a 200 lóerős sorozatgyártású
változattól matt szürke fényezést, kétszínű 19 colos kerekeket és sok
egyedi külső, illetve belső részletet kapott, amelyek
összetéveszthetetlenül sportossá teszik. A 2010 elején bevezetett RCZ
eddig több mint 17 ezer példányban kelt el, ami meghaladja a tavalyi
tervet.
Siker az MPV szegmensben
Első teljes piaci évében a 3008 és az 5008 több mint 200 ezres rekord-értékesítést ért el 2010-ben, 25 százalékkal felülmúlva a célkitűzést, és az igény továbbra is nagyobb a gyártókapacitásnál. Az egymást kiegészítő modellek, amelyek közös jellemzője a tágasság, a variálhatóság, a komfort és a dinamika, jelentős szereplővé teszik a Peugeot márkát a “kompakt MPV” kategóriában, ahol két éve még jelen sem volt.
Környezetkímélet
3008 HYbrid4, a világ első dízel-hibridje: limitált kiadás Genfben
A
világ első dízel-hibridjének 2011 közepén esedékes bevezetésével új és
eredeti lehetőséget kínál a Peugeot környezetkímélő és élvezetes
autózásra. A 3008 Crossover dízelmotorja (2.0 HDi FAP 120 kW/163 LE) az
első kerekeket hajtja, a villanymotor (27 kW /37 LE) a hátsókat, az
összesített teljesítmény így 200 LE, a standard fogyasztás 3,8 liter, és
lehetőség van “zéró emissziójú” üzemmódra. A CO2 emisszió mindössze 99
g/km, ami 35 százalékos javulás a hasonló teljesítményű benzinmotorhoz
képest.
Genfben a Limited Edition 3008 HYbrid4 kerül
kiállításra: a 300 megszámozott példányt, gyöngyház-fehér fényezéssel
és kéttónusú teljes bőrkárpittal az Autószalon idején lehet online
megrendelni.
2012-ben az 508 lesz a második Peugeot modell HYbrid4 hajtóművel.
e-HDi mikro-hibrid technika az 508 és az új 308 részére
Az
508 és az új 308 az előfutárai az új generációs Stop&Start
rendszerű e-HDi technikának, amely majd elterjed a teljes
típusválasztékban. Az e-HDi 1.6 literes HDi Euro 5 motorján
önindító-generátor látja el a Stop&Start funkciót – lassításkor
energiát nyer vissza, amelyet az elindulás segítésére (e-booster)
kondenzátorban tárol. Az e-HDi hatására:
- 15 százalékkal csökken a városi fogyasztás
- 40 százalékkal gyorsabb az újraindítás mint erősített önindítóval
- lehetséges a motorleállítás a jármű teljes megállása előtt
- jobb a vezethetőség (csendes, rezgésmentes működés) és az üzemhőmérséklet.
Realitás a villanyautózás
Az
iOn a hivatásszerű és magánhasználatra tervezett első 100 százalékos
városi villanyautó. Lítiumion-akkumlátorról táplált villanymotorja (47
kW / 64 LE) 130 km/órás sebességet tesz lehetővé, a hatótáv 150 km. A
négyajtós, négyüléses iOn tágas és kompakt, nagyon kezes viselkedésű és
csekély kilométer-költségű autó. A máris több európai díjat elnyert iOn
eddigi megrendelései meghaladják a 2011 első negyedévében legyártható
mennyiséget.
Miközben a Peugeot-nál már realitás a
villanyautózás, még előrelépésre van szükség a vezetési élmény terén.
Ezt nyújtja koncentrált formában az EX1 koncepcióautó, a kivételes,
kétüléses roadster, amely a legintenzívebb élményeket nyújtja:
- két villanymotorja összesen 340 lóerővel hajtja a négy kereket
- extrém az aerodinamikája,
- ultra-könnyű a felépítése.
Az EX1 izomautónak épült, és máris felállított, illetve megdöntött egy sor gyorsulási rekordot Franciaországban és Kínában.
A holnap mobilitása: lépéselőnyben a Peugeot
Megfelelve az autóhasználati szokások változásának, a Peugeot bemutatja elképzeléseit és konkrét válaszait a holnap mobilitási kihívásaival kapcsolatban.
A HR1 koncepcióautó a városi kiskocsi, a kupé és az SUV ötvözete....
Az urbánus, egyéni és újszerű HR1 a fiatal, aktív, a design és a technika iránt fogékony városiak autója. Inspirálói a kapcsolattartás, a modularitás és a reagálás új trendjei voltak, vezetése teljesen friss élményt nyújt. „Bicska” ajtórendszere megkönnyíti a beszállást a rendezett utastérbe, amely hihetetlenül újszerű és variálható. A hibridhajtás ez esetben egy sajátos, háromhengeres 1.2 THP benzines orrmotorból és elektromos farmotorból áll, amelyek összesített teljesítménye 147 LE, CO2 emissziója pedig 80 g/km, illetve elektromos módban nulla. Mind a négy kerék hajtott.
A Mu by Peugeot egy radikálisan újszerű autó-, robogó-, kerékpár-, könnyű haszonjármű- és tartozék kölcsönzési rendszer, a Peugeot „új generációs” megoldása a városlakók számára. A rendszer átgondoltsága, flexibilitása és megfizethetősége máris több mint 6000 ügyfelet nyert meg 13 európai városban. Bővítése folytatódik, mind területileg, hiszen Európa további 75 helyére terjesztik ki, mind tartalmilag, lévén hogy bevonják a Peugeot i0n villanyautót és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat is (online foglalás, parkolás, autómegosztás stb.).
Genfben a Peugeot bemutatja a tíz európai országban rendelkezésre álló telematikai szolgáltatásait. A Peugeot Connect három kulcseleme: a Peugeot Connect SOS vészhívás, a Peugeot Connect Assistance műszaki mentés és a Peugeot Connect Fleet flottamenedzselés. A márka csaknem teljes modellválasztékában alapként vagy extraként hozzáférhető Peugeot Connect megszilárdítja a márka vezető pozícióját a tercier biztonság terén.
Peugeot Sport: az új 908 világpremierje
Az új 908, amelyet februárban leplezett le a Peugeot Sport, a márka dinamizmusát testesíti meg. A 908 célja, akárcsak 2010-ben, győzelem a Nemzetközi Le Mans Kupa Bajnokságban, amelynek csúcspontja a Le Mans 24 órás verseny, idén június 11-12.-én. Az új 908 légterelője és 3,7 literes, kb. 550 lóerős V8 HDi FAP motorja megfelel az idei szabályzatnak.
E világpremier mellett azonban egy új koncepcióautót is leleplez Genfben a Peugeot Sport….
|
|
Madar Sándor új linket töltött fel: Új fiú a belső sávban - GT 2011 2.2 HDi
Madar Sándor új linket töltött fel: Összehasonlító - 2011 2.0 HDi
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Új villanyautó-rekord a Nordschleifén
Peugeot BB1 koncepcióautó
Grünes Lenkrad 2010: becses német elismerés a Peugeot iOn részére
Még kisebb lesz a Peugeot "környezeti lábnyoma"