Peugeot: peugeot hiba (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3095 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 211 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3095 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 211 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3095 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 211 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3095 fő
  • Képek - 1083 db
  • Videók - 255 db
  • Blogbejegyzések - 211 db
  • Fórumtémák - 142 db
  • Linkek - 451 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

peugeot hiba

Ezt a témát juhász attila indította 14 éve

sziasztok van egy 2001-es peugeot partnerem 1.9 diesel. váltásoknál kisgázadásra van egy másodperces torpanása+ az alapjárat sincsrendben ingadozik de általában a normál fölött van.és nem tudok rájönni mi lehet a hiba

Hozzászólások eddig: 14

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

kalman kalman üzente 2 éve

Bipperem van, 1,4HDI motorral, nagyon fogy a szervo olajam, de csak a váltó és motor között látok folyást, a kormánymű lehet a gond?

Válasz

Tábori Tibor üzente 5 éve

Szia nem látom a hozzászólásokat ,mi volt a hiba?

Válasz

Kalauz László üzente 6 éve

Sziasztok. peugeot 207 SW VTI premium autom van. Kiírt egy ilyen hibát :( Depollution system faulty : Szennyvízkezelési rendszer hiba..
Ez mit jelent pontosan?

Válasz

Kocsis Tamás üzente 7 éve

Sziasztok! Új vagyok itt és nem is fórumoztam még Peugeot körökben. Van egy 99-es kis 106 Gti-m! :D
Leginkább hozzá keresnék alkatrészeket.
És egy kérdés, valaki már találkozott kb. 3 hetente dátumot és időt elfelejtő 508-assal?

Válasz

Berta Jozsef üzente 8 éve

ÜDV. Mindenkinek.
peugeot .206 1,4 hdi 2007 évj.

Menet közben megált és nem indul.
elötte,morgo darálo hangot hallotam,megáltam de nem látam,semmi rendeleneséget.
Vajon mi lehet???

köszönöm elöre is.

Válasz

Zsilinszky Pál üzente 8 éve

Sziasztok!
98-as 1.4-es Partnerem van és az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkezik a következő hiba:
alapjáraton és bármilyen sebességnél pár másodpercre leáll teljesen a motor. Ilyenkor vagy kigyullad a sárga öntesztlámpa, vagy mind a négy lámpa ami önindítás előtt ég félig elfordítva a slusszkulcsot. Menet közben pár másodperc múlva újraindul. Néha nagyon gyenge a motor csak 60-al megy teljes gázon is, máskor meg megbolondul a fordulatszámmérő, oda-vissza megy miközben a motornak semmi baja. A szerelő szerint computer hiba, talán ki kell cserélni? Ki tud ajánlani hozzáértőt Vác környékén?

Válasz

Madar Sándor üzente 10 éve

Szerbusz!
Még mindig 'rail nyomás' hibát ír ki, vagy utána nem nézetted meg?
Úgy tudom, már csak a szívó dízeleknél volt olyan, hogy elakad a szűrőben az üzemanyag - ha jó a tömítése és a helyén van, a vízleeresztő sincs kitekerve, akkor nem lehet vele gond. Viszont 15 év után már kezdenek az üzemanyagcsövek megkeményedni/kirepedezni/eltörni. Ezt kell ellenőrizni, és még a leggyakoribb 'ideiglenes hiba' a dugulás.
Sok sikert!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Szervusztok!
Új belépőként először is köszöntök mindenkit a fórumon. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a közösségre, remélem, hogy talán itt megoldást találok a problémámra. Egy 99-es évjáratú 406 2.0 HDI-m van, életem egyik legboldogabb napja volt, amikor végre idén áprilisban megvehettem a hőn áhított autómat. Nagyjából itt be is fejeződött ez a sikersztori. A kocsi 1 hónap elteltével, egy 120-al történő előzés közben teljesen leállt, minden elszállt. Családommal a hátam mögött némileg ez kellemetlenül érintett. Szerencsére megúsztuk gond nélkül. Természetesen erre az eladó nem figyelmeztetett. A leállás azóta heti rendszerességgé vált, valamint akadozó gázadás és koromfekete füstfelhő is párosult hozzá egy idő után. A leálllások teljesen változó sebesség- és fordulattartományban történnek, akár üresben, alapjáraton, meleg motornál is előadja. Nincs rá analógia, csak annyi, hogy minden esetben 1,5 perc után némi gázpedál rugdosással beindul. Viszont cserébe pár napig indításnál lefullad, majd az újabb indításnál ugyancsak a gázpedál segítségével elindul. Azt még tudni kell az autóról, hogy az előző tulaj 4 évvel ezelőtt belerakatott egy chiptuning-ot, de "állítása" szerint neki soha nem állt meg a verda. Mindezek után már erre gyanakodtam, ezért felkerestem azt, aki rárakta és Ő visszaállította a railnyomást befolyásoló értékeket gyárira. Az első leállás óta már több szerelőnél is jártam. Kiderült, hogy magas a résolaj veszteség, két porlasztócsúcs eléggé oda volt. Végül mind a négyet kicseréltettem, de nem változott semmi. A komputeres bevizsgálás még mindig magas railnyomás érték miatti leállást mutatott. A következő a nyomásszabályzó szelep cseréje volt, ettől megszűnt az összes probléma, a rail nyomás is helyreállt. Ez az idillikus állapot azonban csak egy hétig tartott, ugyan nem rángat, nem füstöl, de ugyanúgy leáll. Több (már-már) extrém ötletet is kaptam, például, hogy az utángyártott üzemanyagszűrő is okozhat ilyet, vagy gyanakodtak az AC pumpára is. Nem nagyon értek az autókhoz, főleg a dízelekhez, de úgy tudom, hogy, ha az AC lenne a rossz, akkor egyrészt nem biztos, hogy újraindul, valamint akkor a komputernek alacsony nyomást kéne mutatnia, de lehet, hogy tévedek. Ha bárkinek van bármilyen ép kéz-láb ötlete, vagy tapasztalata ezen a téren, azt nagyon megköszönném, mert én már kifogytam mindenből. Remélem egyszer még lehetek büszke Peugeot tulajdonos.

Válasz

Tomori Zoltán üzente 10 éve

Szia!
Ugyan nekem 406hdi típusom van, de ezt az üzenetet én is megkaptam. A hibaolvasáskor fékpedál kapcsoló cseréjét, vagy gázpedál 1,2 vezeték kapcsolat hibát írt ki!! Ebből látszik, hogy ez a hibaüzenet nagyon szerteágazó és sok féle lehet. Nem ártana neked is megpróbálni egy hibaolvasását!
Nekem törölték ezt a két hibát, azóta nem jött elő. Sajnos ez a hiba, akár az üzemanyag nyomás, akár szonda is lehet!
Sajnálom, hogy így nem tudok okosabbat javasolni, mint a hibaolvasás!

Válasz

Madar Sándor üzente 10 éve

Szia! A lambdaszondá(ka)t és a katalizátort kéne leellenőrizni, ez a kettő a leggyakoribb hibaforrás.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu