Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát MuLLeR Attila indította 13 éve
Sziasztok!
A fent említett probléma jelentkezik minden reggel immáron 4 hónapja. Először a motortartó bakot cseréltük ki, de ez nem oldotta meg a hideg motornál való rángatást. Nemrégiben voltunk szervizben és nagy meglepetésemre majdnem, hogy olaj sem volt a teknőben csak olajsár. Július végén mentünk ki Horvátországba nyaralni s elötte direkt ellenőriztem, hogy minden rendben van-e. Olaj is max.-on volt, ezért nem értem, hogy folyhatott el 2 hónap alatt... Most az olajat lecserélték új olajszűrőt is kapott és folyamatosan figyelem az olajszintet. Eddig minden rendben, max.-on van, de megfigyeltem, hogy a digitális műszer szerint néha minimumot néha maximumot mutat. A pálca szerint meg fullon van. Az olaj folyik, ezt már megállapítottuk, de nem számottevő mennyiségben. A gyertyák újjak (tavasszal lettek kicserélve). Az alapjárati motort is kitisztították, de a helyzet változatlan. A motor hideg indításnál 1500rpm-ről szépen visszaesik 800-ra de ha nem várok vele 1-2 percet mielőtt elindulok fulladni kezd. Gázadásnál fulladást és hirtelen lódulást tapasztalok. Mi lehet a probléma?
Üdvözlettel:
Attila
Hozzászólások eddig: 33
Madar Sándor üzente 3 éve
Talán meg is válaszoltad magadnak a kérdést: a tankból oldhatott fel valamit, ami elakadt az üzemanyagrendszerben.
Nekem azt javasolták, ne keverjem a két módszert: ha mechanikusan ki lett takarítva valami, utána ne töltögessek löttyöket az autóba. Megelőzésre jók lehetnek az adalékok, de a több éves trutyit jobb nem felkavarni velük.
D. László üzente 3 éve
Megerősítem, a benzinadalék, nálam injektor tisztító beöntése után jelentkezett ez a tünet. Érdekessége, hogy az adalék beöntése előtt injektorokat tisztítottam, a kocsi megjavult, én hüje, beleöntöttem ezt a Winns adalékot, hogy az esetleg a tankban lévő szennyeződést oldja fel. Erre a kérdezőnél leírt tünet lett, de hibakódot is generált, ugyanazt a P0170-es Fuel trim (bank 1) hibát. Csak tudnám, mit jelent a bank 1? Első lambdaszonda csere, full hengerfejtömítés csere nem régen volt. Először a benzinpumpa tömítésre gyanakodtam, de az teljesen tiszta. Jó lenne valamilyen ötlet arra, mit tett tökre a winns injektortisztító adalék...(1.4 16V KFU)
Karuczka Zsolt üzente 8 éve
Sx X üzente 8 éve
Sziasztok!
A gondom hasonló, de nem találtam rá eddig semmilyen megoldás én sem. Azóta sincs senkinek erre valamilyen ötlete?
Madar Sándor üzente 8 éve
Nekem most kuplung problémáim vannak (egy elektronika nélküli szívódízelben), néha rossz az alapjáratom és megvan a rángatás is. Hamarosan csere, aztán kiderül javít-e valamit a helyzeten.
Persze akkor is fontos a jó kuplung, ha nem az javítja a problémát!
Horvath Mira üzente 8 éve
Ugyanezzel a problámával kűszködök már 1-2 éve....mindenki mást mond, nagyon sokminden ki lett cserélve, de a hiba megmaradt... Lett megoldás?
Burján Béla üzente 8 éve
Sziasztok! Nekem is torpan hidegen, de nekem szelel a rezgéscsillapítónál egy kicsit. A leömlőnél , közvetlen a kaszni előtt függőlegesen majdnem. Ajánlom ezt az oldalt nektek is: http://www.peugeot307club.hu/gb
Sok szerencsét.
Burján Béla Barcs. 2007, 307 Break 1,4 16V , 139000 Km.
burjanbela@gmail.com
Szabolcs Szabolcs üzente 9 éve
Madar Sándor üzente 9 éve
Madar Sándor 3 napja új blogbejegyzést írt: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás