Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Lengyel Balázs indította 5 éve
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltunk egy 2010es 207-es Peugeot-t, Ausztriából lett behozva. Sajnos a "szerelő" aki a vásárlásnál ment, hogy megnézze az autót úgy értett hozzá mint az űrutazáshoz. A probléma a következő:
Az elején se melegedett be a motor üzemi hőmérsékletre. Kicserélték a termosztátot, de ezután se. Itt kiderült, hogy a 4es hengernél elszállt a tömítés, így akkor volt síkbacsiszolás meg nyomáspróba. Melegedett a motor, azonban amikor felmentünk az autópályára, a motorhőmérő mutatója a 90 és a maximum közötti tartományban le-fel mozgott. Elmentem egy másik szerelőhöz, ismét termosztát csere. Egy pesti út alatt nem volt gond, majd a második alkalommal a hőmérő koppanásig felment az autópályán, de vissza is ment egyből, majd mégegyszer ugyanez. Félreálltunk, majd 1 óra elteltével lassú tempóval elindultunk, de ezután semmi gond nem volt. A hőmérő mutatója a 90 és az a feletti első kis vonás között mozgott. Elvittük a peugeot szakszervízbe, ahol azt mondták a klíma hűtő radiátor a baja, mert szét volt rohadva és akadályozta a hűtőradiátort. Kicserélték ezt is. Azonban a mutató a mai napig nem áll be fixen 90fokra, hanem az a feletti első kis vonásig le-fel mozog, Peugeot azt mondta azért mert elektromos a termosztát...nem értek hozzá, de volt másik autóm is ami ilyen volt és ott nem mozgott a hőmérő. Van valakinek ötlete?
Köszönöm előre is!
Hozzászólások eddig: 1
Madar Sándor üzente 5 éve
Szia!
Nem írtad, lett-e ellenőrizve a hőgomba. De ez lehet még a műszerfal hibája is. Arra gondolok, hogy esetleg motorikusan nincs is probléma az autóval, csak a mutató jelez rossz értékeket.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás