Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Csipike 307cc indította 14 éve
Sziasztok!
A segítségeteket illetve a tanácsotokat szeretném kérni. (307cc 2L benzines 2004/5)
Nos a baj az,hogy napok óta felvillant a diag lámpám és a computer írja az : Antipollution Fault szöveget..
Mi lehet a baj?
2hónapja vettem az autót egy MÁRKA KERESKEDÉSBE és azóta kardozunk mert az első tünet amivel vissza vittem : rángatott a motor "hideg" indításnál" és a diag lámpa felvillant...Akkor azt nagy nehezen orvosolták mert kicserélték a trafót,(hozzá teszem 5x vittem vissza mert nem voltak képesek normálisan megcsinálni)de az Antipollution Fault akkor is látható volt hisz már akkor panaszkodott rá a gép.
Szóval a rángatás megszűnt de a diag lámpám mindíg ég,és nagyon panaszkodik a computerem.
Katalizátor?
Részecske szűrő?
Komplett kipufogó rendszer?
Ha tudtok tanácsolni kérlek segítsetek mert komplett hülyének néz a kereskedés és félek tákolni fognak csak hogy lekoptassanak és mikor lejár az a bizonyos "fél év gari" akkor ne kelljen nekik evvel foglalkozni.
Előre is köszönöm!
Üdv.,
Cs.
Hozzászólások eddig: 35
Mányi Mátyás üzente 2 éve
Mányi Mátyás üzente 2 éve
207 1.4 sw 95 lovas, benzines. Ma este fejlámpa melett cseréltem szelepfedél tömítést (azaz a komplett készletet) nem vettem észre de jobb hátul (1.4 benzin) a motornál nem feküdt rá teljesen, és az első próbaúton kinyomta magából a tömítést kb 1 cm szélességben. Ennek hatására rángatni kezdett az autó, majd a képen látható hibakódot írta ki. Természetesen dadogva de nagy nehezen hazajutottam vele, majd helyrehoztam a tömítést, és a hibakódot is kitöröltem. Azóta alig van alapjárat, olyan mintha egy henger nem menne 1500-as fordulaton jobb a helyzet, de hallani hogy erőtlen,
Pajor Tamás üzente 6 éve
Kovács László üzente 6 éve
Sziasztok,
az létezik, hogy a 1.6 VTI-nél az Antipollution Fault azért jelenik meg nekem, mert az olaj ellenőrző meghibásodott?
Amikor beindítom az "olaj OK" helyett "olaj - -" villog ami a könyv szerint olaj ellenőrző meghibásodást takar.
Érzek némi teljesítménycsökkenést is.
Az olajcsere volt a hiba kiírása előtt 2-3 órával. Olajszint jó.
Madar Sándor üzente 6 éve
Szia Ferenc!
Leállt az egyik hengered - olyankor szokott traktor hanggal rázni a motor és erőtlen lesz. Vagy a gyújtásod rossz vagy a porlasztók (amik elromolhatnak rossz üzemanyag miatt).
A ventilátorod csak a hibás működés miatt indulhatott be, mert nincs meg az egyenletes hőelosztás, ha nem megfelelően jár a motor.
Madar Sándor üzente 6 éve
Szia Ernő!
Szerintem az üzemanyagrendszer gyengélkedésére utal, ha csak különféle adalékokkal lehet megbízhatóan használni egy autót. Én kétféle okról olvastam az interneten:
- az adagoló környékén egy-két helyen derékszögben megtörik az üzemanyagcső, ami emiatt eldugulhat
- elvileg van a HDi-ben is kézi-pumpa (nekem 20 éves szívódízelem van) aminek az elöregedése nyomásvesztéssel járhat
Próbáld ki ezeket is - úgy 5-6 éve találtam leírást róluk, nem emlékszem melyik oldalon - hátha nem lesz szükség adalékra!
Konczi Ferenc Pál üzente 6 éve
Sziasztok!
Peugeot 308. 1.4 benzines, 2008-es évjáratú drága autóm Antipollution Fault hibakódot jelzett, ezzel egyidejűleg egy kellemes traktorhang kíséretében leestett a teljesítmény, egy kisebb emelkedőn alig ment fel az autó, alacsony-közepes fordulatszámon ráz a kocsi, és halhatóan erőlködik a motor Előzménye annyi volt, hogy mintegy három napja tankolást követően a kocsi gázadásra alkalmanként kicsit rángatott-akadozott, majd utána gyorsult. Ezt akkor némi rosszallással betudtam a tankolt benzin minőségének - bár normális, gyakran látogatott töltőállomáson vételeztem. Viszont ezt az utóbbi jelenséget már nehezen tudom ennek bemagyarázni. Ja és a ventillátor a leállítást követően még jó két percig nem kapcsol le.
Köszi az esetleges ötleteket...
Lovas Ernő üzente 6 éve
Sziasztok!
Az Antipollution Fault embermegkeserítő jelenséghez szeretnék hozzászólni.
Van egy 2009-es Citroen picasso C3-as Hdi-vel szerelt autóm. Hát ez a gyönyörűség, 2015 évben kezdte ezt a hülyeséget csinálni. 5 alkalommal állt le alatunk gyakorlatilag közel egymás után. Azt tapasztaltam, hogy alacsony sebességnél (30-50-ig) csinálta ezt a jelenséget. Adták a jó tanácsot, hogy nagy és huzamos ideig tartó sebességgel kell járatni a motort, hogy az esetleges kokszolódás kiégjen, de ez egyáltalán nem segített rajta. Nem maradt más hátra, vittem az akkor még itt működő márkaszervízbe ( azóta a szervíz megszünt, Peugeot van). A szervízben a találgatásokon kívül nem jutottunk semmire, ez került 15000 Ft-ba. A végső elkeseredésükben, gondolom én, mondták, hogy vegyek egy flakon Hdi unik+ nevű folyadékot, amit adjak az üzemanyaghoz, hátha az segít a problémámon. Valószínű, hogy ez segített három évig,mivel három évig a folyadék hozzáadása után megszünt a jelenség. Most viszont megint előjött, pedig hosszú utakon használom, jó nem 130-cal megyek, de nem használom városi használatra csak ritkán. Most a napokban megint kezdődöt minden elölről, kivétel a szervíz, mert az megszünt, de gondolom hogy fölösleges lett volna elvinni, mivel a múltkor sem tudtak semmilyen hibakódot kiolvasni. Szintén ugyan úgy játszódik le minden, mint előtte. Alacsony sebességnél egyszerűen leállítja a motort. Harmadszori önindítózás után a motor elindul, és mintha mi sem történt volna megy szépen. Ezt most egy héten belül 3szor csinálta meg. Most félig van a tankom, úgy is tankolnom kell, így hát elmentem a Peugeot szervízbe és vettem egy flakon adalékot 5000 Ft-ért, majd tankolásnál hozzáöntöm. Remélem megint három évig jó lessz, mert egyébként meg vagyok vele elégedve, csak hát ez eléggé gáz, főleg az, hogy nem tudják kezelni és kijavítani a problémát, te meg élj vele!
Igazából azétr írtam le ezt az egészet, mivel nem olvastam sehol erről az adalék anyagról, hogy valaki használta volna. Hátha tudok ezzel segíteni valakinek
Jó egészséget kívánok mindenkinek!
Ernő
Madar Sándor üzente 7 éve
Szia Viktor!
Tapasztalataim szerint a francia autók nagyon kényesek az érintkezési hibákra, az önindító tisztaságára és a gyújtótrafó tökéletességére.
A te esetedben - ha a gyújtással kapcsolatban tényleg minden alkatrész és kábel tökéletes/törésmentes - érdemes lenne minden érintkezést tisztára csiszolni és még kontakt-sprayvel is befújni. Ha nem lesz jobb, akkor valami autóvillamosságra szakosodott szerviz jelenthet még segítséget.
Sok sikert!
Varga Viktor üzente 7 éve
Sziasztok Fórumosok !
Nos hol is kezdjem. Talán az elején. Van egy Peugeot 307 2002.12 havi 2000cm3 136 pacis kis csoda pénznyelőnk :)
Mit add Isten, kuplungcsere hajrá után, egyszerűen mint ha egy másik autónk lenne. Antipollution Fault hiba üzenet megjelent. Megannyi mindent ki cseréltettünk már rajta és a hiba ugyan úgy fent áll. Labdaszonda, EGR szelep, szénszűrő, és még sok mindent mást.Hozzáteszem azokat tényleg cserélni kellett. Sajnos már az 5. kedves szerelő bácsi is nézte, de tanácstalanok. Elvittük egy kifejezetten francia autók szervizelésével foglalkozó céghez is. Hát nem sok sikerrel.. A kis csoda csuda, szépen megy de elkapja az 5 perc akkor a pacik el szaladnak, mint ha az egyik henger le állna, majd kitaposhatom én a gázpedált is a fenék lemezen, ha elérem a 30km/h sebességet nagy király vagyok.. Majd autó stop. Várakozó állás 5 percig. És újra irány az út. A hibaüzenet meg marad, a visszajelző lámpa hol folyamatosan világit hol pedig villogó állásba teszi magát. Kedves komputerbácsi eleinte a P 0300 és a P 0302 hibakódot adta ki. Véletlenszerű gyújtáskimaradás, illetve a II.es henger gyújtáskimaradás.. Át legóztuk már a gyújtást, a befecskendezést, a gyertyákat a kompressziót és még mit tudom ,ár én.. Minden klaffa minden cuki. Sehol semmi gubanc. A hibánk továbbra is ott lebeg... Tipp ötlet esetleg szakvélemény ? Már már kimerült minden reményem hogy eme csoda el múlik,.
Jahh motorvezérlő jó, bsi panel jó. Szóval ezek sem lehetnek gondok.
U.I :
HELP :)
Köszönettel felétek
Viktor
Madar Sándor 3 napja új blogbejegyzést írt: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás