Peugeot: Antipollution Fault (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2627 fő
  • Képek - 1051 db
  • Videók - 254 db
  • Blogbejegyzések - 184 db
  • Fórumtémák - 106 db
  • Linkek - 437 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2627 fő
  • Képek - 1051 db
  • Videók - 254 db
  • Blogbejegyzések - 184 db
  • Fórumtémák - 106 db
  • Linkek - 437 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2627 fő
  • Képek - 1051 db
  • Videók - 254 db
  • Blogbejegyzések - 184 db
  • Fórumtémák - 106 db
  • Linkek - 437 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Peugeot közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, szavazhatsz, feltölthetsz képeket és videókat, fórumozhatsz, beszélgethetsz a többiekkel.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2627 fő
  • Képek - 1051 db
  • Videók - 254 db
  • Blogbejegyzések - 184 db
  • Fórumtémák - 106 db
  • Linkek - 437 db

Üdvözlettel,
Madar Sándor
Peugeot vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Antipollution Fault

Ezt a témát Csipike 307cc indította 7 éve

Sziasztok!

A segítségeteket illetve a tanácsotokat szeretném kérni. (307cc 2L benzines 2004/5)
Nos a baj az,hogy napok óta felvillant a diag lámpám és a computer írja az : Antipollution Fault szöveget..
Mi lehet a baj?
2hónapja vettem az autót egy MÁRKA KERESKEDÉSBE és azóta kardozunk mert az első tünet amivel vissza vittem : rángatott a motor "hideg" indításnál" és a diag lámpa felvillant...Akkor azt nagy nehezen orvosolták mert kicserélték a trafót,(hozzá teszem 5x vittem vissza mert nem voltak képesek normálisan megcsinálni)de az Antipollution Fault akkor is látható volt hisz már akkor panaszkodott rá a gép.
Szóval a rángatás megszűnt de a diag lámpám mindíg ég,és nagyon panaszkodik a computerem.
Katalizátor?
Részecske szűrő?
Komplett kipufogó rendszer?

Ha tudtok tanácsolni kérlek segítsetek mert komplett hülyének néz a kereskedés és félek tákolni fognak csak hogy lekoptassanak és mikor lejár az a bizonyos "fél év gari" akkor ne kelljen nekik evvel foglalkozni.

Előre is köszönöm!

Üdv.,

Cs.

Hozzászólások eddig: 27

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Madar Sándor üzente 3 hete

Szia Viktor!

Tapasztalataim szerint a francia autók nagyon kényesek az érintkezési hibákra, az önindító tisztaságára és a gyújtótrafó tökéletességére.
A te esetedben - ha a gyújtással kapcsolatban tényleg minden alkatrész és kábel tökéletes/törésmentes - érdemes lenne minden érintkezést tisztára csiszolni és még kontakt-sprayvel is befújni. Ha nem lesz jobb, akkor valami autóvillamosságra szakosodott szerviz jelenthet még segítséget.

Sok sikert!

Válasz

Varga Viktor üzente 1 hónapja

Sziasztok Fórumosok !
Nos hol is kezdjem. Talán az elején. Van egy Peugeot 307 2002.12 havi 2000cm3 136 pacis kis csoda pénznyelőnk :)
Mit add Isten, kuplungcsere hajrá után, egyszerűen mint ha egy másik autónk lenne. Antipollution Fault hiba üzenet megjelent. Megannyi mindent ki cseréltettünk már rajta és a hiba ugyan úgy fent áll. Labdaszonda, EGR szelep, szénszűrő, és még sok mindent mást.Hozzáteszem azokat tényleg cserélni kellett. Sajnos már az 5. kedves szerelő bácsi is nézte, de tanácstalanok. Elvittük egy kifejezetten francia autók szervizelésével foglalkozó céghez is. Hát nem sok sikerrel.. A kis csoda csuda, szépen megy de elkapja az 5 perc akkor a pacik el szaladnak, mint ha az egyik henger le állna, majd kitaposhatom én a gázpedált is a fenék lemezen, ha elérem a 30km/h sebességet nagy király vagyok.. Majd autó stop. Várakozó állás 5 percig. És újra irány az út. A hibaüzenet meg marad, a visszajelző lámpa hol folyamatosan világit hol pedig villogó állásba teszi magát. Kedves komputerbácsi eleinte a P 0300 és a P 0302 hibakódot adta ki. Véletlenszerű gyújtáskimaradás, illetve a II.es henger gyújtáskimaradás.. Át legóztuk már a gyújtást, a befecskendezést, a gyertyákat a kompressziót és még mit tudom ,ár én.. Minden klaffa minden cuki. Sehol semmi gubanc. A hibánk továbbra is ott lebeg... Tipp ötlet esetleg szakvélemény ? Már már kimerült minden reményem hogy eme csoda el múlik,.
Jahh motorvezérlő jó, bsi panel jó. Szóval ezek sem lehetnek gondok.

U.I :

HELP :)

Köszönettel felétek
Viktor

Válasz

Soltész Lóránt üzente 11 hónapja

Sziasztok! Megjelent nálam is a "Antipollution Fault" felirat! Peugeot 207sw 1.4vti 2009 évjárat.Néha rángat 1500 fofdulaton minden sebességben,majd elmarad a rángatás! Le még nem állt! Esetleg tapasztalta valaki ezt a problémát? Hiba forrása,esetleg?

Válasz

Gergely Gabor üzente 1 éve

Nekem ugyanez volt. Üzemanyag nyomásėrzékelő csere (railcső végén van) és a csatlakozójának cseréje is szükséges volt (nekem forrasztottak egy másikat rá, mert kilágyult az egész). A rossz csatlakozó miatt kihagy egy-egy tizedre az üzemanyag nyomás ėrték, amire a vezérlő elveszi a befecskendezést, ettől rángat, hosszabb kihagyásra pedig leállítja a motort. Megállás után legtöbbször beindítható simán ugye?

Válasz

Madar Sándor üzente 1 éve

Szia Péter!

Én még régebben olvastam valahol, hogy a te esetedben "szó szerint" kell venni a hibakódot. Elég bonyolult az üzemanyag útja az adagolónál, van egy-két derékszögű hajlat is - itt meg tud ülni a kosz és eldugulhat. Ha nem szeretnéd szétszedetni, érdemes próbálkozni prémium üzemanyaggal, tisztító folyadékkal, esetleg petróleummal, hátha valamelyik feloldja.

Sok sikert!

Válasz

Kovacs Peter üzente 1 éve

Sziasztok. En is hasonlo problemaval kuszkodok, de megis elter egy kicsit az itt irottaktol. Peugeot 308 gepkocsim van, 1.6 HDi motorral, 66kW, 1560 cm3, 2009 evjarat. Egy eve kezdodott az egesz, mikor kivillant a motort jelzo diagram lampa es a szamitogepen az „Antipollution fault“ hibakod jelent meg. MIndemellett meg a motor is megallt magatol, menet kozben. Ez a problema eleinte talan csak egyszer fordult elo egy menet alatt, de kesobb mar tobbszor is leallt a motor. Elvittem diagnostikara, ahol a peugeotos szervizesek azt mondtak, nem egyertelmuek a hibak, hagyjam ott az autot naluk, mert egy csomo mindent ellenorizni kellene. Hibakodokat sem mondtak meg, mit irt ki nekik. Elvittem ezert egy haverhoz, ott a P0087 es a P0093 hibakat irta ki a szamitogep. Mind a ketto az uzemanyag nyomasaval kapcsolatos, arra utal hogy alacsony. Elkezdtem kerdezoskodni mindenfele, mi tis jelenthet pontosan ez, ki tudna megjavitani. Erre masnaptol mintha nem is lett volna soha semmi baj, eltunt a motort jelzo diagram lampa es a hiba is a szamitogeprol. MIvel a kerdeseimre valaszt sem talaltam es a hiba is eltunt, nem foglalkoztam tovabb a dologgal. Teny hogy azota nagyobb fordulatszamon jarunk az autoval, mert az volt az egyetlen amit talaltam, hoyg alacsony fordulatnal nem tudja a FAPot kitisztitani az auto, igy az berakodhat teljesen. Szoval egy evig semmi hiba, erre most ujra elojott, csak most mar sokkal gyakrabban, az auto teljesen megbizhatatlan lett, nem tudom mikor hagyhat ott valahol. Legutoljara orultem hogy haza tudtam vele jonni. Diagnostikan most meg nem voltam, mert epp fogom csereltetni az vezerszijat es az ezzel kapcsolatos dolgokat (140.000 km van az auton). Ugy tudom azutan is kell az auto szoftverjeben valamit allitani, ugyhogy utana elviszem ezt is beallitattni egyszerre a peugeotba. Ezzel a hibaval kapcsolatban mindenhol csak azt talaltam a neten, hogy csokkenti a motor teljesitmenyet, raz a motor, stb. Nekem ezek a hibak nem jelennek meg, ahelyett leall a motor. Van hogy 20 km utan, van hogy mar 1 km utan. Ha lenne valami otletetek, mit nezessek meg a szerelovel, azt nagyon megkoszonnem. Peugeot szervizben csak talalgattak es az volt az erzesem, hogy csak lehetoseget lattak arra, hogy penzt huzzanak le rolam :( Elore is koszonom a valaszokat. Peter

128070_ee4e0a77a898_s

kj.jpg

Válasz

Madar Sándor üzente 1 éve

Szia!

A hibakódok katalizátor és lambda-szonda hibára utalnak, ami lehet a hibás gyújtás miatt is. Aki minden hibalehetőséget ellenőrizni kar és biztosra szeretne menni, én annak javasolnék egy kipufogó-ellenőrzést is.

Válasz

Babindai Roman üzente 1 éve

Sziasztok!


Van egy 2003évi PEUGEOT 307 Break-em 1.6 16 benzin.

Nálam az CATALYTIC CONVERTER FAULT és a ANTIPOLUTION FAULT együtt jött elő 178000km-nél. Azt mindenképp hozzá kell fűznöm, hogy melegen.

A jelenség a következő volt:
Hidegen tökéletesen működött viszont 15-20km megtétele után,mintha elvettem volna a lábam a gázról.
Az alapjárat fel-le táncolt, csak három henger ment és harmadikban padlógázon 60km/h-t bírtam kisajtolni a verdából.

Több fórumon is olvasgattam ezekről(magyar, cseh és angol),de igazán jó statisztikát nem tudtam felépíteni az olvasottakból, mivel sok volt a 2.0literes benzin illetve diesel. Ezért az olcsóbb lépéssel indultam.

Kicseréltem a gyújtás gyertyákat, ez sajnos nem segített.
Jött az új gyújtás trafó, amiből ajánlom a drágábbat, minimum DELPHI-t vagy MOBILETRON-t venni ami kb 35.000Ft. Az 55.000Ft-os VALEO szerintem feleslegesen drága. De mindenképp újat érdemes venni.

Ezzel meg is szűnt a CATALYTIC CONVERTER FAULT hiba. A motor gyönörűen muzsikált és hibátlanul ment (melegen is).
De az ANTIPOLUTION FAULT megmaradt és folyamatosan világított a check engine lámpa. Valószínű azért mert nem vettem le az akusarut a szerelésnél csak lehúztam a trafó csatiját.

Nem kell megijedni. Ezt a BSI reset egből meg is oldja (akusaru le, pár perc után vissza és kész)

Remélem valakinek hasznos lesz a tapasztalatom

124252_c0b18183c8cd_s

CE20026-12B1.jpg

Válasz

Trombitás Csaba üzente 3 éve

Sziasztok,

nekem is megjelent az " ANTIPOLLUTION FAULT" üzenet az 1.6 Benzines, 2003-as évjáratú Peugeot 307 Break-emen, 140.000 km-nél.
Semmilyen más jelenség nem volt (nem nőtt a fogyasztás, nem csökkent a teljesítmény), csak minden indításnál megjelenet a hibaüzenet és világított folyamatosan a motordiagnosztika lámpa. Hibatárolóból nem sikerült semmi érdemlegeset kiolvasni, viszont nem lehetett törölni sem a hibát.

A megoldás nálam mégsem volt bonyolult. Kontakthibás volt a gázpedál csatlakozója. Egy autóvillamossági szerelő eltöltött vele kb. 1 órát, de főleg a hiba megtalálsa tartott "sokáig".
Szétszedte, megigazította és megtisztította az érintkezőket és megjavult.

Válasz

Madar Sándor üzente 4 éve

Kedves Lőrincz László, ebben a topikban keress megoldást!

Sok szerencsét!

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Madar Sándor 4 napja új blogbejegyzést írt: Hetente autós találkozó

Madar Sándor 2 hete új blogbejegyzést írt: 2018

Madar Sándor 3 hete új blogbejegyzést írt: Karácsony

Madar Sándor írta 3 hete a(z) Antipollution Fault fórumtémában:

Szia Viktor! Tapasztalataim szerint a francia autók nagyon ...

Halászi Martin írta 4 hete a(z) Peugeot szervíz fórumtémában:

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy tud e valaki nekem...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu